Księgarnia przy Fredry


Nowości
Pokazano od 11 do 20 z 40
Sortuj według: Nazwy  /  Ceny  /  Autora
DZIECIŃSTWO - W STRONĘ POZNANIA, ZROZUMIENIA I ZMIANY

DZIECIŃSTWO - W STRONĘ POZNANIA, ZROZUMIENIA I ZMIANY

ISBN: 978-83-232-3471-5
Autor: BRĄGIEL J.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wydania: 2019
Liczba stron: 180

Nowość   

Cena: 25.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Brak dodatkowego opisu tej pozycji.

MODY. TEORIE I PRAKTYKI

MODY. TEORIE I PRAKTYKI

ISBN: 978-83-7654-391-8
Autor: -
Wydawca: PTPN
Rok wydania: 2018
Liczba stron: 342

Nowość   

Cena: 28.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Moda to dziś słowo-klucz, pojęcie-worek, a przede wszystkim fenomen charakteryzujący specyfikę naszego świata nie tylko w sferze kultury popularnej. Również refleksja humanistyczna coraz częściej, pod wpływem formułowanych pod jej adresem postulatów innowacyjności, poznawczej atrakcyjności i odkrywczości, rozwija się w przyspieszonym i zmultiplikowanym rytmie poszukiwań, odkryć i wymiennych konceptów. Odzwierciedlają one próby opisania współczesnego świata człowieka, ciągle na nowo określającego swoje relacje ze sztuką, naturą, technologią, nauką, a koniec końców z całą możliwie szeroko pojmowaną współczesnością w jej złożoności, komplikacji i nieoczywistości.

KSIĄŻKA DLA JULIA. CORTAZAR PO LATACH

KSIĄŻKA DLA JULIA. CORTAZAR PO LATACH

ISBN: 978-83-232-3435-7
Autor: PR. ZBIOROWA
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wydania: 2019
Liczba stron: 280

Nowość   

Cena: 28.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Brak dodatkowego opisu tej pozycji.

MIĘDZYNARODOWE PUBLIC RELATIONS JAKO NARZĘDZIE KONKURENCYJNOŚCI GOSPODARKI

MIĘDZYNARODOWE PUBLIC RELATIONS JAKO NARZĘDZIE KONKURENCYJNOŚCI GOSPODARKI

ISBN: 978-83-7654-440-3
Autor: LESZCZYŃSKI M.
Wydawca: PTPN
Rok wydania: 2019

Nowość   

Cena: 28.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Międzynarodowe public relations jest jednym z najważniejszych narzędzi budowania reputacji państwa w środowisku międzynarodowym.

STUDIES ON THE CHRISTIANISATION OF EUROPE

STUDIES ON THE CHRISTIANISATION OF EUROPE

ISBN: 978-83-232-3492-0
Autor: DOBOSZ J.RED.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wydania: 2019
Liczba stron: 164

Nowość   

Cena: 29.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Brak dodatkowego opisu tej pozycji.

PAN NIEWOLNIK MĘSKI MASOCHIZM W PERFORMANCE OKRESU PRL-U

PAN NIEWOLNIK MĘSKI MASOCHIZM W PERFORMANCE OKRESU PRL-U

ISBN: 978-83-656-306-43
Autor: KALIŚ N.
Wydawca: ISPAN
Rok wydania: 2018

Nowość   

Cena: 30.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Brak dodatkowego opisu tej pozycji.

WOLNY WYBÓR STULECIE WIERSZY 1918-2018

WOLNY WYBÓR STULECIE WIERSZY 1918-2018

ISBN: 9788365772619
Autor: -
Wydawca: WBPiCAK
Rok wydania: 2018
Liczba stron: 188

Nowość   

Cena: 31.50 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Brak dodatkowego opisu tej pozycji.

ZASADA ZDOLNOŚCI PŁATNICZEJ A POLSKI SYSTEM PODATKOWY

ZASADA ZDOLNOŚCI PŁATNICZEJ A POLSKI SYSTEM PODATKOWY

ISBN: 978-83-232-3387-9
Autor: DROZDOWSKI E.K.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wydania: 2018
Liczba stron: 206

Nowość   

Cena: 32.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Brak dodatkowego opisu tej pozycji.

NEGOTIATING MODERNISM: ART CRITICISM IN THE NEW AGE MAGAZINE, 1907-1922

NEGOTIATING MODERNISM: ART CRITICISM IN THE NEW AGE MAGAZINE, 1907-1922

ISBN: 978-83-232-3440-1
Autor: BUCHOWSKA D.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wydania: 2019
Liczba stron: 360

Nowość   

Cena: 32.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

The New Age magazine, published in London from 1907-1922 by Alfred R. Orage, addressed modern politics, society, literature and art, with contributions from Ezra Pound, Beatrice Hastings, H.G. Wells, Wyndham Lewis, Herbert Read, G.K. Chesterton, H. Belloc, and Arnold Bennett, whose work was often first published on its pages. Its emphasis on the promotion of modernist and avant-garde cultural experiments by means of negotiation made it an important platform for publicity and debate within the modernist public sphere. The book analyses the reception of art in The New Age in the context of British cultural history.

MIĘDZY LUZOTROPIKALIZMEM A LUZOFONIĄ POLITYCZNE UWARUNKOWANIA PRZEMIAN W LIT.

MIĘDZY LUZOTROPIKALIZMEM A LUZOFONIĄ POLITYCZNE UWARUNKOWANIA PRZEMIAN W LIT.

ISBN: 978-83-232-3469-2
Autor: CHARCHALIS W.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wydania: 2019
Liczba stron: 242

Nowość   

Cena: 33.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Brak dodatkowego opisu tej pozycji.

«  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »
Idź do strony
(wpisz numer strony od 1 do 4)
Zaloguj się do sklepu
E-mail:
Hasło:
 

Nie masz jeszcze konta?
Możesz je założyć tutaj.

Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj.

Wartość koszyka:
0 zł



Newsletter
E-mail:
Zapisz Wypisz
Nowości
Promocje
Bestsellery