Księgarnia przy Fredry


Media i popkultura
Pokazano od 1 do 10 z 91
Sortuj według: Nazwy  /  Ceny  /  Autora

ZAGADNIENIA TEORETYCZNE TOM 1 WSPÓŁCZESN MEDIA MEDIALNY OBRAZ

ISBN: 978-83-7784-599-8

Cena: 39.90 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Brak dodatkowego opisu tej pozycji.

HUMANIORA 1/2018

ISBN: HUMANIORA 1/2018 MEMOFANIA KULTURY

Cena: 27.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Brak dodatkowego opisu tej pozycji.

MULTIMEDIALNOŚĆ MEDIÓW ELEKTORNICZNYCH TOM 2

ISBN: 9788322790847

Cena: 35.70 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Brak dodatkowego opisu tej pozycji.

ZAGADNIENIA OGÓLNE I TEORETYCZNE TOM 1 MULTIMEDIALNOŚĆ MEDIÓW DRUKOWANYCH

ISBN: 9788322790823

Cena: 33.60 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Brak dodatkowego opisu tej pozycji.

DZIECKO W ŚWIECIE RUCHOMYCH OBRAZÓW

ISBN: 9788323140870

Cena: 29.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Brak dodatkowego opisu tej pozycji.

KWARTALNIK FILMOWY PRZESTRZEŃ ARCHITEKTO NICZNA W FILMIE

ISBN: 04529502

Cena: 20.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Brak dodatkowego opisu tej pozycji.

GAZETY. ZASADY. OPRACOWANIE. OCHRONA DIGITALIZACJA. PROMOCJA.

GAZETY. ZASADY. OPRACOWANIE. OCHRONA DIGITALIZACJA. PROMOCJA.

ISBN: 83-918728-6-6
Autor: -
Wydawca: Biblioteka Uniwersytecka
Rok wydania: 2006
Liczba stron: 478

Promocja   

Cena: 34.00 30.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Pozycja ta zawiera materiały pokonferencyjne, wydane w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej.
Tematyka opublikowanych referatów odnosząca się do gazet jako ważnych nośników informacji oraz odpowiadająca na wiele pytań związanych z prawem autorskim zainteresuje wydawców, księgarzy, bibliotekarzy i czytelników prasy.

ZARZĄDZANIE REDAKCJĄ PRASOWĄ

ZARZĄDZANIE REDAKCJĄ PRASOWĄ

ISBN: 83-61991-44-1
Autor: -
Wydawca: Oficyna Wydawnicza HUMANITAS
Rok wydania: 2009
Liczba stron: 220

Promocja   

Cena: 30.80 27.72 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Książka obejmuje szeroko pojęte zagadnienia zarządzania przedsiębiorstwem prasowym. Autorzy przekonują do tezy, że przestrzeganie w praktyce zasad ekonomiki oraz zarządzania

MEDIA DAWNE I WSPÓŁCZESNE NUMER 1 2011

MEDIA DAWNE I WSPÓŁCZESNE NUMER 1 2011

ISBN: 1 2011
Autor: -
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM
Rok wydania: 2011
Liczba stron: 208

Promocja   

Cena: 42.00 37.80 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Brak dodatkowego opisu tej pozycji.

NETLOR WIEDZA CYFROWYCH TUBYLCÓW

NETLOR WIEDZA CYFROWYCH TUBYLCÓW

ISBN: 978-83-231-3020-8
Autor: -
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UMK
Rok wydania: 2013
Liczba stron: 360

Promocja   

Cena: 58.00 46.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

NETLOR. WIEDZA CYFROWYCH TUBYLCÓW to monograficzny zbiór artykułów, w których podjęto analizę swoistych neoludowych praktyk i obszarów cyberkultury. Koncepcja retrybalizacji oraz metafora cyberplemienia stanowią tu punkt wyjścia i inspirację do badania takich zjawisk, jak tworzenie i transmitowanie memów internetowych, istnienie na portalach społecznościowych kont osób zmarłych, prowadzenie blogów kulinarnych, konstruowanie i rozpowszechnianie teorii spiskowych i popularnych narracji historiozoficznych czy kształtowanie się i funkcjonowanie społeczności fanowskich, internetowych systemów eksperckich oraz gildii i klanów w grach MMORPG. Wszystkie te zjawiska, stanowiące formy oddolnej, spontanicznej i w znacznym stopniu anonimowej aktywności internautów, mogą być interpretowane w kategorii szeroko rozumianego folkloru internetowego (netloru). Ów cyberfolklor – podobnie jak folklor tradycyjny – odgrywa istotną rolę w procesach komunikacyjnych i to nie tylko w zakresie kreowania i transmitowania znaczeń, ale także w sferze ustanawiania i podtrzymywania określonych relacji społecznych. Jest to więc w istocie swego rodzaju cyfrowa wiedza internetowego ludu, będąca podstawą jego kulturowych praktyk. Mówiąc ściślej, mamy tu do czynienia z wieloma różnymi folklorami, stanowiącymi wspólną „własność” poszczególnych grup internautów, których mnogość i osobliwość, a często również niedostępność sprawiają, że tego rodzaju badania są nie mniej ekscytujące niż eksploracje dalekich, egzotycznych plemion.

«  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  ...  |  »
Idź do strony
(wpisz numer strony od 1 do 10)
Zaloguj się do sklepu
E-mail:
Hasło:
 

Nie masz jeszcze konta?
Możesz je założyć tutaj.

Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj.

Wartość koszyka:
0 zł



Newsletter
E-mail:
Zapisz Wypisz
Nowości
Promocje
Bestsellery