Księgarnia przy Fredry


Jak wygrać i zadziwić świat

Jak wygrać i zadziwić świat

ISBN: 83-7377-331-8
Autor: Marek Zabiciel
Wydawca: Studio Astropsychologii
Rok wydania: 2008
Liczba stron: 165

Cena: 19.00 zł
Książka dostępna drogą wysyłkową lub na zamówienie.

Każdy przedsiębiorca chce, aby jego interes kwitł i spełniał pokładane w nim nadzieje. W praktyce jednak nie zawsze rezultaty tego, co robimy pokrywają się z naszymi oczekiwaniami. Powodów takiego stanu rzeczy może być wiele. Najczęściej jednak jest tak, dlatego, że stosujemy niewłaściwe metody zarządzania i organizacji. Dzieje się tak, dlatego, że nie wiemy, w którym kierunku ma iść nasza firma, nie mamy jasno zdefiniowanych celów nie mówiąc już o monitoringu wprowadzanych działań. Koncentrujemy się na określonym wycinku naszej pracy zaniedbując pozostałe. Program Sukcesu Firmy ( w skrócie PSF) jest przeznaczony dla tych, którzy pragną zwiększyć zyski, obroty, polepszyć atmosferę w pracy, przyciągnąć i utrzymać większą ilość klientów. Jest skonstruowany w formie poradnika i zawiera praktyczne wskazówki, formularze, zestawienia, które mogą być wykorzystane przez każdego przedsiębiorcę. Nie ma znaczenia, czy masz nieduży sklep, czy wieloosobową firmę. Program jest uniwersalny. Jeśli jesteś samo zatrudnionym, który osobiście wykonuje pracę w swojej firmie z całą pewnością będziesz mógł wykorzystać materiał tego programu. Jest napisany prostym i zrozumiałym językiem.

Zobacz także:

Chodzenie po ogniu Jak wyzwolić Swoją Energię
Chodzenie po ogniu Jak wyzwolić Swoją Energię

Inspiracje jungowskie. Metafory, sny, archetypy
Inspiracje jungowskie. Metafory, sny, archetypy

Kazirodztwo - uwiedzenie, seksualność, władza, miłość.
Kazirodztwo - uwiedzenie, seksualność, władza, miłość.

Samoświadomość i jakość życia. Perspektywa psychospołeczna.
Samoświadomość i jakość życia. Perspektywa psychospołeczna.

Psychologia zdrowia:teoria, metodologia i empiria
Psychologia zdrowia:teoria, metodologia i empiria

Rozmowy o tajemnicach psychoterapii
Rozmowy o tajemnicach psychoterapii

Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich
Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich

Sztuka prezentacji
Sztuka prezentacji

Psychologia religii
Psychologia religii

Zaloguj się do sklepu
E-mail:
Hasło:
 

Nie masz jeszcze konta?
Możesz je założyć tutaj.

Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj.

Wartość koszyka:
0 zł



Newsletter
E-mail:
Zapisz Wypisz
Nowości
Promocje
Bestsellery