Księgarnia przy Fredry


ćwiczenia w czytaniu i pisaniu. Poradnik metodyczny do terapii dzieci dyslektycznych.

ćwiczenia w czytaniu i pisaniu. Poradnik metodyczny do terapii dzieci dyslektycznych.

ISBN: 83-85709-43-6
Autor: Krystyna Grabałowska, Jadwiga Jastrząb, Janina Mickiewicz, Maria Wojak
Wydawca: Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierowania "Dom Organizatora"
Rok wydania: 2005
Liczba stron: 324

Cena: 26.00 zł
Książka dostępna drogą wysyłkową lub na zamówienie.

Niniejsza praca to wartościowy poradnik metodyczny. Prezentuje specjalną metodę nauki czytania i pisania wraz z systemem odpowiednio dobranych ćwiczeń, które w efektywny sposób wpływają na kształtowanie prawidłowego przebiegu procesów czytania i pisania, a także umożliwiają korektę występujących nieprawidłowości i usprawnienie umiejętności już posiadanych. Proponowane ćwiczenia mają atrakcyjną, często zabawną formę zajęć, co sprzyja wywoływaniu zainteresowania u dzieci i wyzwala ich wewnętrzną mobilizację. Pozycja jest zaadresowana przede wszystkim do nauczycieli-terapeutów, uczniów mających trudności w opanowaniu czytania i pisania (dyslektycznych), oraz klas początkowych.

Zobacz także:

Program zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej w klasach I-III szkoły podstawowej dla dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim
Program zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej w klasach I-III szkoły podstawowej dla dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim

Pedagogika ogólna wywiedziona z celu wychowania
Pedagogika ogólna wywiedziona z celu wychowania

Od wierszyka do literki (cz.1 i 2)
Od wierszyka do literki (cz.1 i 2)

Materiały do ćwiczeń z historii wychowania. Część III.
Materiały do ćwiczeń z historii wychowania. Część III.

Postawa ciała, jej wady i korekcja
Postawa ciała, jej wady i korekcja

Program wychowania fizycznego dla trzyletniego liceum ogólnokształcącego
(z wybranymi konspektami lekcji)
Program wychowania fizycznego dla trzyletniego liceum ogólnokształcącego (z wybranymi konspektami lekcji)

Metodyka nauczania  języków obcych w kształceniu zintegrowanym
Metodyka nauczania języków obcych w kształceniu zintegrowanym

Program pracy z dzieckiem z objawami nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD) w przedszkolu lub szkole. Dla nauczyciela przedszkola
Program pracy z dzieckiem z objawami nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD) w przedszkolu lub szkole. Dla nauczyciela przedszkola

Interaktywne uczenie się i nauczanie w wychowaniu fizycznym i fizjoterapii
Interaktywne uczenie się i nauczanie w wychowaniu fizycznym i fizjoterapii

Zaloguj się do sklepu
E-mail:
Hasło:
 

Nie masz jeszcze konta?
Możesz je założyć tutaj.

Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj.

Wartość koszyka:
0 zł



Newsletter
E-mail:
Zapisz Wypisz
Nowości
Promocje
Bestsellery