Księgarnia przy Fredry


KULTURA DANYCH. ALGORYTMY WZMACNIAJĄCY UWAGĘ

KULTURA DANYCH. ALGORYTMY WZMACNIAJĄCY UWAGĘ

ISBN: 9788365155566
Autor: PIEKARSKI K.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Katedra
Rok wydania: 2017
Liczba stron: 302

Promocja   

Cena: 40.00 32.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Publikacja opisuje problem przeciążenia informacyjnego i wyłaniające się w Sieci strategie zarządzania danymi. Tworzą one nowy model percepcji, tzw. percepcję ambientową, ułatwiającą poruszanie się w usieciowionym środowisku informacyjnym. Szczegółowej analizie poddano m.in. wizualizację danych, personalizację treści, kuratorstwo sieciowe, dziennikarstwo danych, zjawisko big data czy język wizualny Isotype. Wątki te splatają się z refleksją na temat algorytmów komputerowych, które pozwalają nam radzić sobie z coraz większą ilością danych dostępnych w Sieci.

Zobacz także:

SPOŁECZNE I HISTORYCZNE KONTEKSTY FUNKCJONOWANIA MEDIÓW
SPOŁECZNE I HISTORYCZNE KONTEKSTY FUNKCJONOWANIA MEDIÓW


HUMANIORA 1/2018

MEDIA I RELIGIA
MEDIA I RELIGIA


PARAFIA W DOBIE INTERNETU

MEDIUM NA BIAŁYM TLE
MEDIUM NA BIAŁYM TLE

SYTUACJA KOMUNIKACYJNA I JEJ PARAMETRY ?BYĆ NADAWCĄ - BYĆ ODBIORCĄ?
SYTUACJA KOMUNIKACYJNA I JEJ PARAMETRY ?BYĆ NADAWCĄ - BYĆ ODBIORCĄ?

INSTYTUCJA MEDIALNA PRZEZ PRYZMAT PŁCI
INSTYTUCJA MEDIALNA PRZEZ PRYZMAT PŁCI

TECHNO-WIDZENIE MEDIA I TECHNOLOGIE WIZUALNE W SPOŁECZEŃSTWIE PONOWOCZES.
TECHNO-WIDZENIE MEDIA I TECHNOLOGIE WIZUALNE W SPOŁECZEŃSTWIE PONOWOCZES.

RADIO SPOŁECZNE - TRZECI OBOK PUBLICZNEGO I KOMERCYJNEGO SEKTOR RADIOW
RADIO SPOŁECZNE - TRZECI OBOK PUBLICZNEGO I KOMERCYJNEGO SEKTOR RADIOW

Zaloguj się do sklepu
E-mail:
Hasło:
 

Nie masz jeszcze konta?
Możesz je założyć tutaj.

Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj.

Wartość koszyka:
0 zł



Newsletter
E-mail:
Zapisz Wypisz
Nowości
Promocje
Bestsellery