Księgarnia przy Fredry


KATEGORIA INTEGRALNOŚCI W EDUKACJI

KATEGORIA INTEGRALNOŚCI W EDUKACJI

ISBN: 9788323138884
Autor: PR. ZBIOROWA
Wydawca: Wydawnictwo UMK
Rok wydania: 2017
Liczba stron: 300

Promocja   

Cena: 32.00 28.80 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Spis treści:

Wprowadzenie / 9

CZĘŚĆ 1. CIAŁO

JOANNA SZEFER
Preracjonalność w badaniach pedagogicznych – pedagogiczne czytanie kultury w poszukiwaniu prześwitów dzikości / 13

BERNADETA KOSZTYŁA
Taniec jako twórcza metoda wszechstronnego rozwoju dziecka / 27

MONIKA STASZEWICZ, MARTA MAŁECKA
Zdrowie, seksualność, płciowość. O konieczności integralnej koncepcji/ kształcenia cielesnego / 37

CZĘŚĆ 2. UMYSŁ

MONIKA MICHALAK
Integralne podejście w nauczaniu języka angielskiego na przykładzie projektu angażującego uczniów w wieku gimnazjalnym z terenów wiejskich / 65

MARTYNA CIARKOWSKA
Nauczanie literatury a integralność / 75

MAŁGORZATA ANNA ŁUSZCZ
Integralność w nauczaniu języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym wśród uczniów liceum / 89

ANGELIKA FIGIEL
Szkoła jako „małe demokratyczne państwo” – dobre praktyki na rzecz demokratyzacji społeczności szkolnej / 103

MARTA CYWIŃSKA
Edukacja patriotyczna oczyma praktyka oraz popularyzatora – „fragment integralności” / 119

BEATA SUFA
Rola pytań we wspomaganiu myślenia krytycznego uczniów w edukacji wczesnoszkolnej / 131

CZĘŚĆ 3. DUCH

ANETA GOP
Integralny trening mindfulness a edukacja / 145

JAROSŁAW MARZEC
Odkrycie uważności. Rozważania wokół instytucji „integralnej praktyki życiowe” Kena Wilbera / 155

ANNA KIZEWETER
Zintegrowany belfer = zintegrowany uczeń. Nauczyciel języków obcych wobec wyzwań współczesnego świata / 175

ANNA PEŁCZYŃSKA
Połączenie nauki języka obcego z samorozwojem, umożliwiające działanie paradoksu regresu w podejściu integralnym, zilustrowane za pomocą gry / 189

IWONA MURAWSKA
Podejście integralne w edukacji muzycznej na trzecim etapie edukacyjnym – oczekiwania i rzeczywistość / 209

CZĘŚĆ 4. INTEGRALNIE

MARZANNA BOGUMIŁA KIELAR
Duchowość według AQAL. Przyczynek do edukacji integralnej / 223

JERZY NORBERT GRZEGOREK
Twórczość przez małe „t” a dążenie do integralności w codzienności życia / 247

MAŁGORZATA MUSZYŃSKA
Paraart/alegoro/grafia jako koncept edukacyjny i badawczy / 263

ANDRZEJ GOFRON
Metodologiczna propozycja (re)konstrukcji integralności w edukacji / 281

Podsumowanie / 299

Zobacz także:

GOTOWOŚĆ NAUCZYCIELI DO STOSOWANIA NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII
GOTOWOŚĆ NAUCZYCIELI DO STOSOWANIA NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII


POTENCJAŁ OSÓB W STAROŚCI

ANIMACJA ŚRODOWISKA A EDUKACJA I WYCHOWANIE NA POTRZEBY JUTRA
ANIMACJA ŚRODOWISKA A EDUKACJA I WYCHOWANIE NA POTRZEBY JUTRA

DYSLALIA PSYCHOSPOŁECZNY ASPEKT TERAPII LOGOPEDYCZNEJ
DYSLALIA PSYCHOSPOŁECZNY ASPEKT TERAPII LOGOPEDYCZNEJ

EDUKACJA W WARUNKACH WIELOKULTUROWOŚCI KONTEKSTY SPOŁECZNO-METODYCZNE
EDUKACJA W WARUNKACH WIELOKULTUROWOŚCI KONTEKSTY SPOŁECZNO-METODYCZNE

EDUKACJA JUTRA KIERUNKI ROZWOJU WSPÓŁCZESNEJ EDUKACJI
EDUKACJA JUTRA KIERUNKI ROZWOJU WSPÓŁCZESNEJ EDUKACJI


BIULETYN HISTORIA WYCHOWANIA 27 2011

EDUKACJA DLA PRZYSZŁOŚCI W ŚWIETLE WYZWAŃ XXI WIEKU
EDUKACJA DLA PRZYSZŁOŚCI W ŚWIETLE WYZWAŃ XXI WIEKU

INTEGRACJA SENSORYCZNA W DIALOGU UCZ SIĘ ROZUMIEĆ SWOJE DZIECKO
INTEGRACJA SENSORYCZNA W DIALOGU UCZ SIĘ ROZUMIEĆ SWOJE DZIECKO

Zaloguj się do sklepu
E-mail:
Hasło:
 

Nie masz jeszcze konta?
Możesz je założyć tutaj.

Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj.

Wartość koszyka:
0 zł



Newsletter
E-mail:
Zapisz Wypisz
Nowości
Promocje
Bestsellery