Księgarnia przy Fredry


JAK TO ŁATWO POWIEDZIEĆ... ĆWICZENIA KOMUNIKACYJNE DLA POCZĄTKUJĄCYCH

JAK TO ŁATWO POWIEDZIEĆ... ĆWICZENIA KOMUNIKACYJNE DLA POCZĄTKUJĄCYCH

ISBN: 9788-242-1634-5
Autor: GAŁYGA D.
Wydawca: Universitas
Rok wydania: 2011
Liczba stron: 238

Cena: 89.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

"Jak to łatwo powiedzieć…" to bogato ilustrowany zbiór ćwiczeń komunikacyjnych dla początkujących, uczących się na poziomie podstawowym (A1, A2). Program zbioru powiązany jest z systemem certyfikatowym języka polskiego, zawiera bowiem intencje pragmatyczne przewidziane w opracowanym przez Komisję ds. Certyfikacji Znajomości Języka Polskiego jako Obcego inwentarzu funkcjonalno-pojęciowym; zawiera także elementy inwentarza tematycznego.

Zbiór charakteryzuje się bogactwem ćwiczeń słownikowych, ćwiczeń na rozumienie tekstów (pisanych i mówionych), a także ćwiczeń zawierające aspekt kulturowy oraz quizów tematycznych. Ponieważ większość uczących się to tzw. wzrokowcy, autorka kładzie szczególny nacisk na obraz, który ułatwia uczenie się.

„Jak to łatwo powiedzieć” to współczesny język polski w postaci dialogów, przedstawionych w formie obrazkowej (zdjęć) z tzw. „dymkami”. Dialogi są napisane prostym, ale w miarę autentycznym językiem. Ich treść nie jest ściśle podporządkowana zagadnieniom gramatycznym. Autorce chodziło raczej o autentyczność komunikacyjną, czego dowodem są zamieszczone w ćwiczeniach oryginalne teksty, pochodzące z polskich czasopism. Teksty te mają stanowić zachętę do mówienia i dyskusji.
Książka posiada dodatek w postaci 3 płyt CD.

Zobacz także:

STEREOTYPY KOBIET W BADANIACH PSYCHOSEMANTYCZNYCH
STEREOTYPY KOBIET W BADANIACH PSYCHOSEMANTYCZNYCH

KOMUNIKACJA INTERKULTUROWA WPROWADZENIE
KOMUNIKACJA INTERKULTUROWA WPROWADZENIE

KOLOKACJE WERBO-NOMINALNE JAKO SAMODZIELNE JEDNOSTKI JĘZYKA
KOLOKACJE WERBO-NOMINALNE JAKO SAMODZIELNE JEDNOSTKI JĘZYKA

ACTION RESEARCH IN EFL PEDAGOGY THEORY AND ANALYSIS OF PRACTICE
ACTION RESEARCH IN EFL PEDAGOGY THEORY AND ANALYSIS OF PRACTICE


WYPOWIEDŹ USTNA W DYDAKTYCE JĘZYKOWEJ

UKŁAD SCALONY GRAMATYKA FAZ I ETYKIET
UKŁAD SCALONY GRAMATYKA FAZ I ETYKIET

STAROPOLSKIE KONSTRUKCJE Z PRZYIMKAMI CZĘŚĆ IV
STAROPOLSKIE KONSTRUKCJE Z PRZYIMKAMI CZĘŚĆ IV

PSP SERIA JĘZYKOZNAWCZA 2018 25(45)2
PSP SERIA JĘZYKOZNAWCZA 2018 25(45)2

ADAPTATIONS IN INFANT DIRECTED-SPEECH: A CASE STUDY
ADAPTATIONS IN INFANT DIRECTED-SPEECH: A CASE STUDY

Zaloguj się do sklepu
E-mail:
Hasło:
 

Nie masz jeszcze konta?
Możesz je założyć tutaj.

Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj.

Wartość koszyka:
0 zł



Newsletter
E-mail:
Zapisz Wypisz
Nowości
Promocje
Bestsellery