Księgarnia przy Fredry


KOMPETENCJA KOMUNIKACYJNA STUDIUM MEDIOZNAWCZE

KOMPETENCJA KOMUNIKACYJNA STUDIUM MEDIOZNAWCZE

ISBN: 978-83-8090-100-1
Autor: MARCYŃSKI K.
Wydawca: Wydawnictwo UKSW
Rok wydania: 2017
Liczba stron: 628

Promocja   

Cena: 50.00 40.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Kompetencja komunikacyjna to stan twórczego napięcia między byciem stosownym a skutecznym w komunikacji. Dlaczego kompetencja komunikacyjna to nowa jakość w komunikacji? Czym wyróżnia się kompetentny komunikator? Czy social media istotnie wpływają na kompetencję komunikacyjną? Jaka jest kompetencja komunikacyjna studentów dziennikarstwa w Polsce? Dlaczego jest tak ważna w dziennikarstwie?
W tej książce znajdziesz odpowiedzi i nowe inspiracje do komunikacji.

Zobacz także:

TOŻSAMOŚĆ OSOBOWA W EPOCE CYFROWYCH TECHNOLOGII
TOŻSAMOŚĆ OSOBOWA W EPOCE CYFROWYCH TECHNOLOGII

INSTYTUCJA MEDIALNA PRZEZ PRYZMAT PŁCI
INSTYTUCJA MEDIALNA PRZEZ PRYZMAT PŁCI

W POSZUKIWANIU FUNDAMENTÓW NAUK O MEDIACH
W POSZUKIWANIU FUNDAMENTÓW NAUK O MEDIACH

HOMO IRRETITUS.W SIECI SERWISÓW SPOŁECZN REKLAMY I MARKETINGO
HOMO IRRETITUS.W SIECI SERWISÓW SPOŁECZN REKLAMY I MARKETINGO

RYTUAŁY MEDIALNE W KOMUNIKOWANIU MASOWYM PRZYPADEK POLSKICH TELEW...
RYTUAŁY MEDIALNE W KOMUNIKOWANIU MASOWYM PRZYPADEK POLSKICH TELEW...


KOREPETYCJE W CYFROWYM ŚWIECIE ANALIZA NIE TYLKO ETNOGRAFICZNA

NIEMATERIALNE GALATEE W WEHIKUŁACH ROZKOSZY I BÓLU. TECHNOLOGIE MEDIÓW
NIEMATERIALNE GALATEE W WEHIKUŁACH ROZKOSZY I BÓLU. TECHNOLOGIE MEDIÓW

MEDIA INFORMACYJNE TOM 2 WSPÓŁCZESNE MEDIA
MEDIA INFORMACYJNE TOM 2 WSPÓŁCZESNE MEDIA

TECHNO-WIDZENIE MEDIA I TECHNOLOGIE WIZUALNE W SPOŁECZEŃSTWIE PONOWOCZES.
TECHNO-WIDZENIE MEDIA I TECHNOLOGIE WIZUALNE W SPOŁECZEŃSTWIE PONOWOCZES.

Zaloguj się do sklepu
E-mail:
Hasło:
 

Nie masz jeszcze konta?
Możesz je założyć tutaj.

Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj.

Wartość koszyka:
0 zł



Newsletter
E-mail:
Zapisz Wypisz
Nowości
Promocje
Bestsellery