Księgarnia przy Fredry


SYTUACJA KOMUNIKACYJNA I JEJ PARAMETRY BYĆ NADAWCĄ - BYĆ ODBIORCĄ

SYTUACJA KOMUNIKACYJNA I JEJ PARAMETRY BYĆ NADAWCĄ - BYĆ ODBIORCĄ

ISBN: 978-83-8019-076-4
Autor: SAWICKA G.
Wydawca: Wydawnictwo Adam Marszałek
Rok wydania: 2014
Liczba stron: 321

Promocja   

Cena: 42.00 33.60 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Przedstawione w prezentowanym tomie teksty są różnorodne w zakresie tematyki, choć wszystkie reprezentują istotne aspekty sytuacji komunikacyjnej. A więc są w nim obecne rozważania teoretyczne i empiryczne dotyczące: kształtowania rzeczywistości medialnej, multiprzekazu telewizyjnego, prezentacji ważnych kwestii dotyczących zakłóceń w językowej interakcji, działań serwisów społecznościowych, a także nadawców komentarzy internetowych, egzemplifikacji i popularyzacji środków obrazowych, graficznych, echoicznych czy przestrzennych, łamania zasad i maksym kooperacji grzeczności, usystematyzowania parametrów odbiorców, które umożliwiłoby jednorodną analizę gatunków, budowania więzi komunikacyjnej, analizy relacji nadawczo-odbiorczych w reklamie, wytworzenie niepowtarzalnego wspólnotowego przeżycia, nierzadko kontynuowanego w rzeczywistości realnej, znoszenia barier kulturowych pomiędzy większością a mniejszością społeczną. Tych kilka wskazanych wyróżników sytuacji komunikacyjnej pokazuje, jak bardzo heterogeniczna jest komunikacja, jak wieloma narzędziami się posługuje i jak subtelne posiada granice.

Zobacz także:


ZAGADNIENIA OGÓLNE I TEORETYCZNE TOM 1 MULTIMEDIALNOŚĆ MEDIÓW DRUKOWANYCH

INTERNET A RELACJE MIĘDZYLUDZKIE
INTERNET A RELACJE MIĘDZYLUDZKIE

RADIO SPOŁECZNE - TRZECI OBOK PUBLICZNEGO I KOMERCYJNEGO SEKTOR RADIOW
RADIO SPOŁECZNE - TRZECI OBOK PUBLICZNEGO I KOMERCYJNEGO SEKTOR RADIOW

PRAKTYKOWANIE RELIGII W NOWYCH MEDIACH KATOLICKICH
PRAKTYKOWANIE RELIGII W NOWYCH MEDIACH KATOLICKICH

WE WŁADZY BLOGÓW
WE WŁADZY BLOGÓW

CZY TELEWIZYJNA REKLAMA POLITYCZNA MOŻE ZMIENIĆ WIZERUNEK KANDYDATA?
CZY TELEWIZYJNA REKLAMA POLITYCZNA MOŻE ZMIENIĆ WIZERUNEK KANDYDATA?

MEDIA DAWNE I WSPÓŁCZESNE NUMER 1 2011
MEDIA DAWNE I WSPÓŁCZESNE NUMER 1 2011


MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W TRZECIM SEKTORZE

ZARZĄDZANIE REDAKCJĄ PRASOWĄ
ZARZĄDZANIE REDAKCJĄ PRASOWĄ

Zaloguj się do sklepu
E-mail:
Hasło:
 

Nie masz jeszcze konta?
Możesz je założyć tutaj.

Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj.

Wartość koszyka:
0 zł



Newsletter
E-mail:
Zapisz Wypisz
Nowości
Promocje
Bestsellery