Księgarnia przy Fredry


UCZEŃ W DRODZE DO DOŚWIADCZANIA PODMIOTOWOŚCI KONTEKSTY OBLICZA

UCZEŃ W DRODZE DO DOŚWIADCZANIA PODMIOTOWOŚCI KONTEKSTY OBLICZA

ISBN: 978-83-8018-220-2
Autor: GRABOWSKA T.
Wydawca: Wydawnictwo UKW
Rok wydania: 2018
Liczba stron: 166

Promocja   

Cena: 27.30 21.84 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Doświadczanie podmiotowości przez uczniów kończących pierwszy etap edukacji szkolnej jest ważnym i istotnym zagadnieniem, rozpatrywanym zwłaszcza w naukach pedagogicznych. Podstawą badań tego problemu jest zapoznanie się z wypowiedziami dzieci na temat ich doświadczania podmiotowości oraz rozpoznanie tego, co na ten temat myślą i robią dorośli uczestnicy ich edukacji, czyli nauczyciele i rodzice. Ważność tej problematyki w codziennych warunkach szkolnych skłoniła autorkę do głębszego zainteresowania się tym zagadnieniem i do poszukiwań empirycznych na temat doświadczania podmiotowości przez uczniów. Monografia jest adresowana do szerokiego kręgu odbiorców: pedagogów, nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, rodziców dzieci, ale i studentów – przyszłych nauczycieli. Należy mieć nadzieję, że stanie się ona źródłem głębszej refleksji nad podjętym problemem oraz zainspiruje do zgłębiania zagadnienia podmiotowości człowieka.

Zobacz także:

ESTETYKA SZTUKA MEDIA. PRZESTRZENIE I KONTEKSTY PEDAGOGICZNE
ESTETYKA SZTUKA MEDIA. PRZESTRZENIE I KONTEKSTY PEDAGOGICZNE

POCZUCIE OBCIĄŻENIA PRACĄ PEDAGOGÓW FUNKCJONUJĄCYCH W ZAWODACH POMOCOWYCH
POCZUCIE OBCIĄŻENIA PRACĄ PEDAGOGÓW FUNKCJONUJĄCYCH W ZAWODACH POMOCOWYCH

JAKOŚĆ ŻYCIA MĘŻCZYZN Z NIEPEŁNOSPRAWNO. INTELEKTUALNĄ BADANIE W DZIAŁANIU
JAKOŚĆ ŻYCIA MĘŻCZYZN Z NIEPEŁNOSPRAWNO. INTELEKTUALNĄ BADANIE W DZIAŁANIU

HORYZONTY I PERSPEKTYWY EDUKACJI RÓWNOŚCIOWEJ
HORYZONTY I PERSPEKTYWY EDUKACJI RÓWNOŚCIOWEJ

EDUKACJA WOBEC ZMYSŁOWEJ NATURY CZŁOWIEKA OD UNILATERALNOŚCI DO...
EDUKACJA WOBEC ZMYSŁOWEJ NATURY CZŁOWIEKA OD UNILATERALNOŚCI DO...


THE FORMATION OF LANGUAGE TEACHER PROFESSIONAL IDENTITY


KRAINA KREATYWNOŚCI WARSZTAT TWÓRCZEGO PEDAGOGA W PRACY Z DZIEĆMI

DZIECKO W SYTUACJACH UCZENIA SIĘ. STAN I PERSPEKTYWY BADAŃ
DZIECKO W SYTUACJACH UCZENIA SIĘ. STAN I PERSPEKTYWY BADAŃ


BIULETYN HISTORII WYCHOWANIA 37

Zaloguj się do sklepu
E-mail:
Hasło:
 

Nie masz jeszcze konta?
Możesz je założyć tutaj.

Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj.

Wartość koszyka:
0 zł



Newsletter
E-mail:
Zapisz Wypisz
Nowości
Promocje
Bestsellery