Księgarnia przy Fredry


METODY I NARZĘDZIA DIAGNOSTYCZNE W LOGOPEDII

METODY I NARZĘDZIA DIAGNOSTYCZNE W LOGOPEDII

ISBN: 978-83-8017-059-9
Autor: KUROWSKA M.
Wydawca: Elipsa Dom Wydawniczy
Rok wydania: 2015
Liczba stron: 316

Promocja   

Cena: 39.00 31.20 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Autorzy poszczególnych opracowań to w większości badacze, którzy są jednocześnie logopedami praktykami. Reprezentują różne polskie ośrodki naukowe, w których kształci się logopedów. Na podstawie przedstawionych przez nich wybranych metod i narzędzi diagnostycznych możemy zapoznać się ze współczesnymi tendencjami badawczymi rozwijanymi w tych właśnie ośrodkach. Część z nich ma charakter autorski. Inne nawiązują do refleksji naukowo-badawczej kształtowanej przez wiele lat w polskiej i światowej logopedii.
Sformułowane wnioski mają charakter uniwersalny. Wszyscy autorzy podkreślają wciąż ważne w procesie diagnozowania logopedycznego zasady: indywidualizacji postępowania logopedycznego, a więc dostosowania go do możliwości i potrzeb pacjenta, osobistego zaangażowania badacza i konieczność nawiązania współpracy z osobą badaną. Podmiotem oddziaływania jest zawsze człowiek ze wszystkimi swoimi zachowaniami komunikacyjnymi. W wielu opracowaniach mowa jest również o wzajemnym uzupełnianiu się procesu diagnozowania i terapii.

Zobacz także:

TEATROTERAPIA WE WSPOMAGANIU AKTYWNOŚCI KOMUNIKACYJNEJ DOROSŁYCH OSÓB Z ..
TEATROTERAPIA WE WSPOMAGANIU AKTYWNOŚCI KOMUNIKACYJNEJ DOROSŁYCH OSÓB Z ..

WPROWADZENIE DO ZAGADNIEŃ LOGOPEDII WIEKU ROZWOJOWEGO
WPROWADZENIE DO ZAGADNIEŃ LOGOPEDII WIEKU ROZWOJOWEGO

KOMUNIKACJA W PRACY Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻ WPROWADZENIE DO PEDAGOGIKI SPOŁ.
KOMUNIKACJA W PRACY Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻ WPROWADZENIE DO PEDAGOGIKI SPOŁ.

ZASTOSOWANIE BIBLIOTERAPII W KSZTAŁTOWANIU ZACHOWAŃ
ZASTOSOWANIE BIBLIOTERAPII W KSZTAŁTOWANIU ZACHOWAŃ


WYBRANE TECHNIKI MANUALNE WSPOMAGAJĄCE TERAPIĘ USTNOTWARZOWĄ

ZACHOWANIA RYZYKOWNE WSPÓŁCZESNEJ MŁODZIEŻY STUDIUM TEORETYCZNO-EMPIRYCZNE
ZACHOWANIA RYZYKOWNE WSPÓŁCZESNEJ MŁODZIEŻY STUDIUM TEORETYCZNO-EMPIRYCZNE

KULTURA W NAUCZANIU JĘZYKA POLSKIEGO JAKO OBCEGO. STAN OBECNY
KULTURA W NAUCZANIU JĘZYKA POLSKIEGO JAKO OBCEGO. STAN OBECNY

ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWYCH I KOMUNIKACYJNYCH DZIECKA WYBRANE ASPEKTY
ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWYCH I KOMUNIKACYJNYCH DZIECKA WYBRANE ASPEKTY

GOTOWOŚĆ MŁODZIEŻY DO INTEGRACJI SZKOLNEJ Z UCZNIEM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
GOTOWOŚĆ MŁODZIEŻY DO INTEGRACJI SZKOLNEJ Z UCZNIEM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ

Zaloguj się do sklepu
E-mail:
Hasło:
 

Nie masz jeszcze konta?
Możesz je założyć tutaj.

Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj.

Wartość koszyka:
0 zł



Newsletter
E-mail:
Zapisz Wypisz
Nowości
Promocje
Bestsellery