Księgarnia przy Fredry


MIĘDZYNARODOWE PUBLIC RELATIONS JAKO NARZĘDZIE KONKURENCYJNOŚCI GOSPODARKI

MIĘDZYNARODOWE PUBLIC RELATIONS JAKO NARZĘDZIE KONKURENCYJNOŚCI GOSPODARKI

ISBN: 978-83-7654-440-3
Autor: LESZCZYŃSKI M.
Wydawca: PTPN
Rok wydania: 2019

Nowość   

Cena: 28.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Międzynarodowe public relations jest jednym z najważniejszych narzędzi budowania reputacji państwa w środowisku międzynarodowym.
W dobie postępujących procesów globalizacji, mediatyzacji i demokratyzacji, którym towarzyszy wzrost globalnego popytu na zaufanie, reputacja odgrywa coraz większą rolę w kształtowaniu procesów gospodarczych. Przedstawione w książce badania wskazują, że państwa, jako podmioty globalnej konkurencji, prowadzą aktywną politykę komunikacyjną, a działania te wykorzystują głównie do realizacji celów ekonomicznych, w tym poprawy ich konkurencyjności. W opracowaniu, oprócz konceptualizacji międzynarodowego public relations, zaprezentowane zostały narzędzia, specjalizacje i strategie prowadzenia tej działalności. Znaczną część pracy poświęcono analizie przypadków, gdzie można znaleźć między innymi liczne przykłady wykorzystywania efektu kraju pochodzenia przez podmioty globalnej konkurencji oraz analizy prowadzonych przez państwa działań z zakresu międzynarodowego public relations. W książce zaprezentowane zostało ekonocentryczne podejście do badań nad międzynarodowym public relations. Prowadzone analizy służyły określeniu rynkowej wartości działań komunikacyjnych państwa i ich efektów. W opracowaniu przedstawiono metody pomiaruwartości reputacji oraz wyniki przeprowadzonych badań, w których uwzględniono takie wielkości, jak premia za reputację kraju, kapitał reputacji oraz konkurencyjność kraju pochodzenia.

 

 

Zobacz także:

TRZY DEKADY HANDLU. KSZTAŁTOWANIE SIĘ POLSKIEGO RYNKU NA PRZYK. SIECI ŻABKA
TRZY DEKADY HANDLU. KSZTAŁTOWANIE SIĘ POLSKIEGO RYNKU NA PRZYK. SIECI ŻABKA

PODSTAWOWE TERMINY HISTORII GOSPODARCZEJ
PODSTAWOWE TERMINY HISTORII GOSPODARCZEJ

PATRIOTYZM GOSPODARCZY
PATRIOTYZM GOSPODARCZY

INNOWACYJNOŚĆ I JAKOŚĆ W STRATEGII ROZWOJU FIRMY
INNOWACYJNOŚĆ I JAKOŚĆ W STRATEGII ROZWOJU FIRMY

TO TWOJA FIRMA 12 KROKÓW DO SUKCESU
TO TWOJA FIRMA 12 KROKÓW DO SUKCESU

JEDNOMINUTOWY MILIONER
JEDNOMINUTOWY MILIONER

EFEKTY WYKORZYSTANIA DOTACJI UNIJNYCH TOM 1
EFEKTY WYKORZYSTANIA DOTACJI UNIJNYCH TOM 1

ROZWÓJ OBSZARÓW WIEJSKICH
ROZWÓJ OBSZARÓW WIEJSKICH


INSTYTUCJONALNE ASPEKTY BUDOWANIA STABILNOŚCI FINANSOWEJ W POLSCE

Zaloguj się do sklepu
E-mail:
Hasło:
 

Nie masz jeszcze konta?
Możesz je założyć tutaj.

Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj.

Wartość koszyka:
0 zł



Newsletter
E-mail:
Zapisz Wypisz
Nowości
Promocje
Bestsellery