Księgarnia przy Fredry


ZASTOSOWANIE KONCEPCJI STRATEGICZNEJ KARTY WYNIKÓW W ZARZĄDZANIU WYDZIAŁEM

ZASTOSOWANIE KONCEPCJI STRATEGICZNEJ KARTY WYNIKÓW W ZARZĄDZANIU WYDZIAŁEM

ISBN: 978-83-7096-002-4
Autor: WOŹNY J.
Wydawca: Wydawnictwo UKW
Rok wydania: 2014
Liczba stron: 78

Promocja   

Cena: 14.70 11.76 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Niniejsza praca z jednej strony ukazuje szczegółowe aspekty zarządzania (odnoszące się do szkół wyższych), z drugiej zaś dowodzi nieodzownego posługiwania się wiedzą o kierowaniu organizacjami wśród władz wydziałów i uniwersytetów. Brak tego typu kwalifikacji uniemożliwia sprawne zarządzanie, natomiast złe strategie, bez odpowiednich mierników, zagrażają bytowi uczelni. Znajomość BSC w zarządzaniu uniwersyteckim wydziałem nie rozwiązuje bezpośrednio jego problemów, ale ułatwia wykorzystywanie szans i neutralizowanie zagrożeń.

Zobacz także:

JEDNOMINUTOWY MENEDŻER
JEDNOMINUTOWY MENEDŻER

WYZWALACZE NOWE ZACHOWANIA NOWE NAWYKI
WYZWALACZE NOWE ZACHOWANIA NOWE NAWYKI

ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W PODMIOTACH OCHRONY ZDROWIA
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W PODMIOTACH OCHRONY ZDROWIA

ZASTOSOWANIE KONCEPCJI STRATEGICZNEJ KARTY WYNIKÓW W ZARZĄDZANIU WYDZIAŁEM
ZASTOSOWANIE KONCEPCJI STRATEGICZNEJ KARTY WYNIKÓW W ZARZĄDZANIU WYDZIAŁEM

ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORCZE W ORGANIZACJACH NON-PROFIT
ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORCZE W ORGANIZACJACH NON-PROFIT

KULTURA ORGANIZACYJNA UCZELNI A WYKORZYSTANIE WEB 2.0
KULTURA ORGANIZACYJNA UCZELNI A WYKORZYSTANIE WEB 2.0

RADZENIE SOBIE PRACOWNIKÓW ZE ZMIANAMI W ORGANIZACJI
RADZENIE SOBIE PRACOWNIKÓW ZE ZMIANAMI W ORGANIZACJI

ZARZĄDZANIE W CHAOSIE
ZARZĄDZANIE W CHAOSIE

PLANOWANIE MARKETINGOWE W PRZEDSIĘ. TURYSTYCZNYM
PLANOWANIE MARKETINGOWE W PRZEDSIĘ. TURYSTYCZNYM

Zaloguj się do sklepu
E-mail:
Hasło:
 

Nie masz jeszcze konta?
Możesz je założyć tutaj.

Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj.

Wartość koszyka:
0.00 zł



Newsletter
E-mail:
Zapisz Wypisz
Nowości
Promocje
Bestsellery