Księgarnia przy Fredry


MEDIA, WERSJA BETA FILM I TELEWIZJA W CZASACH GIER KOMPUTEROWYCH I INTERNETU

MEDIA, WERSJA BETA FILM I TELEWIZJA W CZASACH GIER KOMPUTEROWYCH I INTERNETU

ISBN: 978-83-63434-09-0
Autor: FILICIAK M.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Katedra
Rok wydania: 2013
Liczba stron: 312

Promocja   

Cena: 35.00 33.25 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

"Książkę Mirosława Filiciaka można czytać w sposób co najmniej dwojaki. Po pierwsze jako pogłębioną analizę relacji zachodzących dziś pomiędzy mediami, jako refleksję na temat sposobów ich używania przez odbiorców oraz kulturowych i społecznych konsekwencji przeobrażeń, jakim ulega system medialny. Po drugie jako tekst zawierający propozycję znaczącej korekty w sposobie uprawiania nauk humanistycznych, propozycję detronizującą tekst jako podstawowy przedmiot analiz na rzecz przyglądania się społecznym praktykom, technologiom, działaniom aktorów jako czynnikom odpowiedzialnym za formowanie się określonego porządku społecznego i kulturowego". (prof. Marek Krajewski)

"Media, wersja beta Mirosława Filiciaka to książka, która znakomicie odświeża dyskurs rodzimego medioznawstwa i kulturoznawstwa. To znakomite, ciekawie napisane studium „starych” i „nowych” mediów jako praktyk oraz praktyk samego medioznawstwa; praca kulturoznawcza o walorze wybitnie interdyscypliarnym, pokazująca pośrednio, jak niefunkcjonalny jest obecny akademicki podział pracy, który do tej pory separował filmoznawstwo i badania nad mediami od etnografii, socjologii i „teorii praktyki”, teorię mediów od historii kultury; medioznawstwo od socjologii wiedzy, archeologię mediów od software studies". (prof. Tomasz Majewski)

Mirosław Filiciak – medioznawca, adiunkt w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, redaktor kwartalnika „Kultura Popularna”. Jego zainteresowania ogniskują się na przecięciu zjawisk kultury współczesnej i mediów cyfrowych.

Zobacz także:

RYNKI MEDIALNE WYBRANYCH PAŃSTW EUROPY ZACHODNIEJ
RYNKI MEDIALNE WYBRANYCH PAŃSTW EUROPY ZACHODNIEJ

MEDIA I DZIENNIKARSTWO W XX WIEKU STUDIA I SZKICE
MEDIA I DZIENNIKARSTWO W XX WIEKU STUDIA I SZKICE

PUBLIC RELATIONS SZKÓŁ WYŻSZYCH MODEL KOMUNIKOWANIA SIĘ Z OTOCZENIEM W...
PUBLIC RELATIONS SZKÓŁ WYŻSZYCH MODEL KOMUNIKOWANIA SIĘ Z OTOCZENIEM W...

MEDIUM NA BIAŁYM TLE
MEDIUM NA BIAŁYM TLE

DZIENNIKARSTWO ŚLEDCZE ISTOTA FUNKCJONOWANIE PERSPEKTYWY
DZIENNIKARSTWO ŚLEDCZE ISTOTA FUNKCJONOWANIE PERSPEKTYWY

KATAKLIZMY W MEDIACH DZIENNIKARSKIE RELACJE Z KLĘSK ŻYWIOŁOWYCH
KATAKLIZMY W MEDIACH DZIENNIKARSKIE RELACJE Z KLĘSK ŻYWIOŁOWYCH


PRZEKONAĆ POZYSKAĆ


MULTIMEDIALNE OPOWIEŚCI W BLOGACH

ZMIANA USYTUOWANIA RADIA W KOMUNIKOWANIU POLITYCZNYM
ZMIANA USYTUOWANIA RADIA W KOMUNIKOWANIU POLITYCZNYM

Zaloguj się do sklepu
E-mail:
Hasło:
 

Nie masz jeszcze konta?
Możesz je założyć tutaj.

Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj.

Wartość koszyka:
0 zł



Newsletter
E-mail:
Zapisz Wypisz
Nowości
Promocje
Bestsellery