Księgarnia przy Fredry


CZŁOWIEK I SPOŁECZEŃSTWO KONSUMPCYJNE

CZŁOWIEK I SPOŁECZEŃSTWO KONSUMPCYJNE

ISBN: 978-83-242-2551-5
Autor: PIESZAK E.
Wydawca: Wyd. Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza
Rok wydania: 2013
Liczba stron: 322

Promocja   

Cena: 45.00 40.50 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Monografia dotyczy zagadnienia konsumpcjonizmu oraz toczącego się wokół niego współcześnie dyskursu, na który trafia jednostka próbująca zrozumieć otaczający świat oraz dyskursu naukowego. Działa on na „Ja”, które może przyjąć różne sposoby komunikowania swego „bycia w świecie”, staje wobec różnorodnych możliwości wyrażenia się i istnienia. Badając otoczenie człowieka, kulturę czy jej elementy bezpośrednio oddziałujące na niego, można stwierdzić, w jaki sposób są one odbierane i jaki jest ich wpływ na poszczególne jednostki. Sens życia (o ile możemy o nim dzisiaj jeszcze mówić) nadany przez daną kulturę trudno uchwycić, można jednak szukać komunikacji „bycia” każdego „Ja”. Praca zawiera próbę odpowiedzi, dlaczego powstał dyskurs mówiący o społeczeństwie konsumpcyjnym i jaką rzeczywistość wyznacza lub jaką rzeczywistość próbuje budować.

Zobacz także:


OBCE NASZE INNE TOM 2 SĄSIEDZI W HISTORIOGRAFII, EDUKACJI I KULTURZE

POKOLENIE WYGRANYCH ? TRZECIA CZĘŚĆ BADAŃ NAD SYTUACJĄ DZIECI I MŁODZIEŻY...
POKOLENIE WYGRANYCH ? TRZECIA CZĘŚĆ BADAŃ NAD SYTUACJĄ DZIECI I MŁODZIEŻY...

MIEJSCE INNEGO WE WSPÓŁCZESNYCH NAUKACH O WYCHOWANIU
MIEJSCE INNEGO WE WSPÓŁCZESNYCH NAUKACH O WYCHOWANIU

UCZELNIE W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ ZARZĄDZANIE MARKETING PUBLIC RELATIONS
UCZELNIE W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ ZARZĄDZANIE MARKETING PUBLIC RELATIONS

KREACJA WIZERUNKU OSOBOWEGO PODSTAWY PSYCHOSEMIOTYKI IMAGEU
KREACJA WIZERUNKU OSOBOWEGO PODSTAWY PSYCHOSEMIOTYKI IMAGEU

KONFLIKT I DIALOG W WYBRANYCH SPOŁECZNOŚCIACH WIELOKULTUROWYCH
KONFLIKT I DIALOG W WYBRANYCH SPOŁECZNOŚCIACH WIELOKULTUROWYCH

PEDAGOGICZNE SKUTKI KARANIA KRYMINALNEGO W POLSCE. NA PRZYKŁADZIE OSADZONYCH
PEDAGOGICZNE SKUTKI KARANIA KRYMINALNEGO W POLSCE. NA PRZYKŁADZIE OSADZONYCH


NADMIERNE UŻYWANIE INTERNETU CHARAKTERYSTYKA PSYCHOLOGICZNA

WSTĘP DO METOD I TECHNIK BADAŃ SPOŁECZNYCH WYDANIE ÓSME
WSTĘP DO METOD I TECHNIK BADAŃ SPOŁECZNYCH WYDANIE ÓSME

Zaloguj się do sklepu
E-mail:
Hasło:
 

Nie masz jeszcze konta?
Możesz je założyć tutaj.

Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj.

Wartość koszyka:
0 zł



Newsletter
E-mail:
Zapisz Wypisz
Nowości
Promocje
Bestsellery