Księgarnia przy Fredry


NAUCZYCIEL - WYCHOWAWCA (NIE)WSPIERAJĄCY UCZNIA O ZNACZENIU NAUCZYCIELSKICH

NAUCZYCIEL - WYCHOWAWCA (NIE)WSPIERAJĄCY UCZNIA O ZNACZENIU NAUCZYCIELSKICH

ISBN: 978-83-232-3841-6
Autor: PIORUNEK M.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wydania: 2020
Liczba stron: 182

Nowość   

Cena: 32.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Wprowadzenie

1. O pomaganiu i wspieraniu w systemie edukacyjnym

2. Rola nauczyciela-wychowawcy we wspieraniu ucznia (między założeniami

a realiami)

3. O roli wychowawcy oczami uczestników relacji (przyczynki narracyjne)

4. Nauczycielskie kompetencje społeczne – refleksje wprowadzające

5. Nastolatki o swoich wychowawcach

5.1. Metodologiczne podstawy badań

5.2. Wybrane aspekty roli wychowawcy w perspektywie uczniowskiej

5.3. Uczniowskie oceny i emocje wobec wychowawcy

5.4. Wychowawcy wobec problemu uczniowskiego – poszukiwanie

wsparcia z inicjatywy nastolatków (percepcja adolescentów)

5.5. Wychowawcy wobec problemu zespołu klasowego (percepcja

adolescentów)

5.6. Słowami uczniów – adolescenci o swoich wychowawcach

6. Nauczyciele o swoich kompetencjach społecznych

6.1. Metodologiczne podstawy badań

6.2. Profil nauczycielskich kompetencji społecznych

7. Możliwości rozwoju nauczycielskich kompetencji społecznych – refleksje

podsumowujące

Postscriptum

Bibliografia

Summary: The Teacher (Not) Supporting the Pupil – the Importance

of Teachers’ Social Competences

Zobacz także:

KONFLIKTY INTERPERSONALNE DZIECI W MŁODSZYM WIEKU SZKOLNYM...
KONFLIKTY INTERPERSONALNE DZIECI W MŁODSZYM WIEKU SZKOLNYM...

KULTURY ORGANIZACYJNE W SZKOLE TEORIA-BADANIA-REKOMENDACJE
KULTURY ORGANIZACYJNE W SZKOLE TEORIA-BADANIA-REKOMENDACJE


KRAINA KREATYWNOŚCI WARSZTAT TWÓRCZEGO PEDAGOGA W PRACY Z DZIEĆMI

MATKI ZABÓJCZYNIE. TEORETYCZNO- METODOLOGICZNY MODEL BADAŃ...
MATKI ZABÓJCZYNIE. TEORETYCZNO- METODOLOGICZNY MODEL BADAŃ...

CZYTANIE INFORMACYJNE INFOGRAFIKI W PROCESACH POZNAWCZYCH
CZYTANIE INFORMACYJNE INFOGRAFIKI W PROCESACH POZNAWCZYCH

EDUKACYJNE KONTEKSTY KONSTRUKTYWIZMU
EDUKACYJNE KONTEKSTY KONSTRUKTYWIZMU

PRZEDMIOT, ŹRÓDŁA I METODY BADAŃ W BIOGRAFII
PRZEDMIOT, ŹRÓDŁA I METODY BADAŃ W BIOGRAFII

DYDAKTYKA KULTURY POLSKIEJ W KSZTAŁ. JĘZYKOWYM CUDZIEMCÓW
DYDAKTYKA KULTURY POLSKIEJ W KSZTAŁ. JĘZYKOWYM CUDZIEMCÓW


ZAJĘCIA PLASTYCZNE

Zaloguj się do sklepu
E-mail:
Hasło:
 

Nie masz jeszcze konta?
Możesz je założyć tutaj.

Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj.

Wartość koszyka:
0 zł



Newsletter
E-mail:
Zapisz Wypisz
Nowości
Promocje
Bestsellery