Księgarnia przy Fredry


ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI MATEMATYCZNYCH DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM

ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI MATEMATYCZNYCH DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM

ISBN: 978-83-227-9134-9
Autor: BILEWICZ B.
Wydawca: UMCS
Rok wydania: 2018
Liczba stron: 448

Promocja   

Cena: 56.70 45.36 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Książka dr B. Bilewicz-Kuźni Rozwijanie umiejętności matematycznych dzieci w wieku przedszkolnym to ważna i znacząca publikacja w obszarze badań problematyki wspierania rozwoju umiejętności matematycznych i myślenia dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Niewiele jest takich publikacji, w których poddaje się empirycznej weryfikacji propozycje zmian w edukacji najmłodszych i podejmuje się wyzwanie przekształcenia dotychczasowego podejścia do sposobów uczenia się dzieci we wczesnej edukacji. Autorka wpisała się w nowy nurt myślenia o zmianie podejścia do edukacji matematycznej, odejścia od dominacji ćwiczeń rachunkowych na rzecz zadań związanych z materiałem wizualnym, przestrzennym i podejściem badawczym. […] W części badawczej w uporządkowany sposób i z zachowaniem rzetelności metodologicznej opisała projekt badań eksperymentalnych, potwierdzając swoje kompetencje naukowe i sprawność badawczą. Struktura pracy jest logiczna, uzasadniona merytorycznie i formalnie. W aneksie znalazły się materiały (scenariusze zajęć) pozwalające zorientować się w sposobie prowadzenia zajęć w ramach eksperymentalnego projektu „Matematyczny dar”, które stanowią egzemplifikację prezentowanej koncepcji.

Z recenzji dr hab. Małgorzaty Żytko, prof. UW

Zobacz także:

ZACHOWANIA RYZYKOWNE WSPÓŁCZESNEJ MŁODZIEŻY STUDIUM TEORETYCZNO-EMPIRYCZNE
ZACHOWANIA RYZYKOWNE WSPÓŁCZESNEJ MŁODZIEŻY STUDIUM TEORETYCZNO-EMPIRYCZNE

WSPÓLNE OBSZARY TANATOPEDAGOGIKI I PEDAGOGIKI MIĘDZYKULTUROWEJ. CHORZY...
WSPÓLNE OBSZARY TANATOPEDAGOGIKI I PEDAGOGIKI MIĘDZYKULTUROWEJ. CHORZY...

JAK UCZYĆ DZIECI CZYTANIA
JAK UCZYĆ DZIECI CZYTANIA

FUNKCJONOWANIE OSOBISTE I SPOŁECZNE PRZEWODNIK DLA NAUCZYCIELI
FUNKCJONOWANIE OSOBISTE I SPOŁECZNE PRZEWODNIK DLA NAUCZYCIELI

MATKI ZABÓJCZYNIE. TEORETYCZNO- METODOLOGICZNY MODEL BADAŃ...
MATKI ZABÓJCZYNIE. TEORETYCZNO- METODOLOGICZNY MODEL BADAŃ...

POCZUCIE KOHERENCJI A AKTYWNOŚĆ EDUKACYJNA DOROSŁYCH
POCZUCIE KOHERENCJI A AKTYWNOŚĆ EDUKACYJNA DOROSŁYCH


ZDOLNOŚCI I KOMPETENCJE MUZYCZNE UCZNIÓW W MŁODSZYM WIEKU SZKOLNYM

NAUCZYCIEL W OCZACH UCZNIA
NAUCZYCIEL W OCZACH UCZNIA

BIOGRAFIA W EDUKACJI ETNOREGIONALNEJ
BIOGRAFIA W EDUKACJI ETNOREGIONALNEJ

Zaloguj się do sklepu
E-mail:
Hasło:
 

Nie masz jeszcze konta?
Możesz je założyć tutaj.

Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj.

Wartość koszyka:
0 zł



Newsletter
E-mail:
Zapisz Wypisz
Nowości
Promocje
Bestsellery