Księgarnia przy Fredry


SYSTEM MEDIALNY IRLANDII ZARYS PROBLEMATYKI

SYSTEM MEDIALNY IRLANDII ZARYS PROBLEMATYKI

ISBN: 838927584-8
Autor: KACZMARCZYK M.
Wydawca: Oficyna Wydawnicza HUMANITAS
Rok wydania: 2009
Liczba stron: 273

Promocja   

Cena: 44.63 40.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

(…)Książka Michała Kaczmarczyka stanowi - jak do tej pory - jedyne na polskim rynku publikacji naukowych tak wszechstronne i wieloaspektowe ujęcie problematyki funkcjonowania irlandzkiego systemu mediów masowych. W książce scharakteryzowano nieopisane w polskiej literaturze przedmiotu zjawiska i procesy występujące w irlandzkim modelu medialnym, przedstawiono – w sposób autorski – charakter poszczególnych podmiotów rynku medialnego, omówiono także zasadnicze determinanty systemu medialnego (przede wszystkim polityczne i kulturowe). (…)

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział I

SYSTEM MEDIALNY IRLANDII - POJĘCIE I UWARUNKOWANIA

1. System medialny jako kategoria teoretyczna
2. Otoczenie systemu medialnego Irlandii
2.1. System polityczny
2.1.1 Organy państwowe
2.1.2. Partie polityczne
2.2. System gospodarczy
2.3. System prawny
2.3.1. Prawne podstawy działania mediów

Rozdział II

PRASA

1. Czasopiśmiennictwo irlandzkie w perspektywie historycznej
2. Współczesne oblicze systemu prasowego Irlandii
2.1. Dzienniki
2.2. Czasopisma
2.3. Media polonijne
2.4. Prasa lokalna i regionalna
3. Koncerny prasowe

Rozdział III

RADIO I TELEWIZJA

1. Początki działalności radiowo-telewizyjnej w Irlandii
2. Współczesne radio i telewizja
2.1. Rozgłośnie radiowe
2.2. Stacje telewizyjne
3. Organy regulujące

ZAKOŃCZENIE

SPIS ZDJĘĆ

SPIS TABEL

SPIS RYCIN

BIBLIOGRAFIA

ANEKS

Zobacz także:

MULTIMEDIALNOŚĆ MEDIÓW ELEKTORNICZNYCH TOM 2
MULTIMEDIALNOŚĆ MEDIÓW ELEKTORNICZNYCH TOM 2

OD KASZTY DO NOTEBOOKA TRANSFORMACJA TECHNOLOGICZNA ORGANIZACJI PRASOWYCH W..
OD KASZTY DO NOTEBOOKA TRANSFORMACJA TECHNOLOGICZNA ORGANIZACJI PRASOWYCH W..

KRYZYSY ORGANIZACJI UPOWSZECHNIONE W SOCIAL MEDIACH PRZYKŁADY I ROZWIĄZANIA
KRYZYSY ORGANIZACJI UPOWSZECHNIONE W SOCIAL MEDIACH PRZYKŁADY I ROZWIĄZANIA

PROBLEMY KONWERGENCJI MEDIÓW II
PROBLEMY KONWERGENCJI MEDIÓW II

GATUNKOWA SPECYFIKA HISZPAŃSKOJĘZYCZNEJ PRASY PERIODYCZNEJ
GATUNKOWA SPECYFIKA HISZPAŃSKOJĘZYCZNEJ PRASY PERIODYCZNEJ

HOMO IRRETITUS W SIECI SERWISÓW SPOŁECZN REKLAMY I MARKETINGU
HOMO IRRETITUS W SIECI SERWISÓW SPOŁECZN REKLAMY I MARKETINGU

MEDIA, WERSJA BETA FILM I TELEWIZJA W CZASACH GIER KOMPUTEROWYCH I INTERNETU
MEDIA, WERSJA BETA FILM I TELEWIZJA W CZASACH GIER KOMPUTEROWYCH I INTERNETU

MEDIA I POZNANIE POJĘCIOWE DYLEMATY TEORII I KOMUNIKACJI
MEDIA I POZNANIE POJĘCIOWE DYLEMATY TEORII I KOMUNIKACJI

NORMY WIDZIALNOŚCI TOŻSAMOŚĆ W CZASACH TRANSFORMACJI
NORMY WIDZIALNOŚCI TOŻSAMOŚĆ W CZASACH TRANSFORMACJI

Zaloguj się do sklepu
E-mail:
Hasło:
 

Nie masz jeszcze konta?
Możesz je założyć tutaj.

Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj.

Wartość koszyka:
0 zł



Newsletter
E-mail:
Zapisz Wypisz
Nowości
Promocje
Bestsellery