Księgarnia przy Fredry


GAZETY. ZASADY. OPRACOWANIE. OCHRONA DIGITALIZACJA. PROMOCJA.

GAZETY. ZASADY. OPRACOWANIE. OCHRONA DIGITALIZACJA. PROMOCJA.

ISBN: 83-918728-6-6
Autor: -
Wydawca: Biblioteka Uniwersytecka
Rok wydania: 2006
Liczba stron: 478

Promocja   

Cena: 34.00 25.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Pozycja ta zawiera materiały pokonferencyjne, wydane w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej.
Tematyka opublikowanych referatów odnosząca się do gazet jako ważnych nośników informacji oraz odpowiadająca na wiele pytań związanych z prawem autorskim zainteresuje wydawców, księgarzy, bibliotekarzy i czytelników prasy.

Zobacz także:

SYSTEM MEDIALNY WŁOCH
SYSTEM MEDIALNY WŁOCH

PRAKTYKOWANIE RELIGII W NOWYCH MEDIACH KATOLICKICH
PRAKTYKOWANIE RELIGII W NOWYCH MEDIACH KATOLICKICH

PROBLEMY I METODY BADAŃ NAD MEDIAMI TOM 2
PROBLEMY I METODY BADAŃ NAD MEDIAMI TOM 2

T.35 CZYTELNIK UWOLNIONY? PERSWAZJA WE WSPÓŁCZESNEJ INFORMACJI PRASOWEJ
T.35 CZYTELNIK UWOLNIONY? PERSWAZJA WE WSPÓŁCZESNEJ INFORMACJI PRASOWEJ

KRYZYSY ORGANIZACJI UPOWSZECHNIONE W SOCIAL MEDIACH PRZYKŁADY I ROZWIĄZANIA
KRYZYSY ORGANIZACJI UPOWSZECHNIONE W SOCIAL MEDIACH PRZYKŁADY I ROZWIĄZANIA

TWITTER. PRAWDZIWA HISTORIA O BOGACTWIE.
TWITTER. PRAWDZIWA HISTORIA O BOGACTWIE.

SPECYFIKA ODBIORU SŁUCHOWISKA RADIOWEGO NA PRZYKŁADZIE POLSKICH REALI.
SPECYFIKA ODBIORU SŁUCHOWISKA RADIOWEGO NA PRZYKŁADZIE POLSKICH REALI.

CZY TELEWIZYJNA REKLAMA POLITYCZNA MOŻE ZMIENIĆ WIZERUNEK KANDYDATA?
CZY TELEWIZYJNA REKLAMA POLITYCZNA MOŻE ZMIENIĆ WIZERUNEK KANDYDATA?

KULTURA MEDIA ETYKA MONOGRAFIE TOM X GNIEŹNIEŃSKIE STUDIA EUROPEJSKIE
KULTURA MEDIA ETYKA MONOGRAFIE TOM X GNIEŹNIEŃSKIE STUDIA EUROPEJSKIE

Zaloguj się do sklepu
E-mail:
Hasło:
 

Nie masz jeszcze konta?
Możesz je założyć tutaj.

Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj.

Wartość koszyka:
0 zł



Newsletter
E-mail:
Zapisz Wypisz
Nowości
Promocje
Bestsellery