Księgarnia przy Fredry


PLANOWANIE STRATEGICZNE W MAŁEJ FIRMIE

PLANOWANIE STRATEGICZNE W MAŁEJ FIRMIE

ISBN: 83-89275-98-1
Autor: SMOLAREK M.
Wydawca: Oficyna Wydawnicza HUMANITAS
Rok wydania: 2009
Liczba stron: 248

Promocja   

Cena: 33.60 26.88 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

(…) Książka poświęcona jest zagadnieniom stosowania planowania strategicznego w małych przedsiębiorstwach. Uwagę zwraca jej oryginalne ujęcie, jak i implikacje dla praktyki. Przeznaczona jest przede wszystkim dla studentów nauk ekonomicznych i zarządzania, ale i dla wszystkich osób chcących samodzielnie zapoznać się z pojęciami i osiągnięciami w dziedzinie współczesnej teorii i praktyki zarządzania małymi przedsiębiorstwami. Planowanie strategiczne jest ważnym narzędziem w ustalaniu podstawowych celów działalności przedsiębiorstw oraz sposobów ich osiągania.(…)

Spis treści:

Wprowadzenie

ROZDZIAŁ 1

MIEJSCE PLANOWANIA STRATEGICZNEGO W PLANOWANIU PRZEDSIĘBIORSTW

1.1. Poglądy na planowanie w przedsiębiorstwie
1.2. Funkcja planowania w przedsiębiorstwie na tle innych funkcji zarządzania
1.3. Rodzaje planów w przedsiębiorstwie
1.4. Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie
1.5. Planowanie strategiczne a myślenie strategiczne i strategia
1.6. Silne i słabe strony planowania strategicznego
1.7. Wielkość firmy a planowanie

ROZDZIAŁ 2

SPECYFIKA MAŁEJ FIRMY, JEJ ROZWOJU I PLANOWANIA

2.1. Pojęcie, rodzaje i specyfika małej firmy
2.1.1. Pojęcie małej firmy
2.1.2. Rodzaje małych firm
2.1.3. Specyfika działalności małych firm
2.2. Znaczenie małych firm w gospodarce polskiej
2.3. Wzrost i rozwój małej firmy
2.4. Strategie przedsiębiorcze i konkurencyjne małych firm
2.4.1. Przedsiębiorczość i strategie przedsiębiorcze
2.4.2. Konkurencyjność i strategie konkurencyjne
2.4.3. Przewaga konkurencyjna małych firm strategie konkurencyjne małych firm
2.5. Planowanie w małych firmach
2.6. Planowanie strategiczne w małych firmach

ROZDZIAŁ 3

WYBRANE METODY PLANOWANIA STRATEGICZNEGO

3.1. Charakterystyka metod planowania strategicznego
3.2. Metody analizy otoczenia
3.3. Metody analizy wnętrza przedsiębiorstwa
3.4. Metody zintegrowane

ROZDZIAŁ 4

SPECYFIKA, OGRANICZENIA I METODY PLANOWANIA STRATEGICZNEGO W MAŁYM PRZEDSIĘBIORSTWIE W ŚWIETLE BADAŃ WŁASNYCH

4.1. Cele i założenia badań
4.2. Charakterystyka badań
4.3. Konkurencyjność firmy na rynku
4.4. Planowanie w firmie
4.5. Planowanie a cechy rynku
4.6. Analiza firm, w których stosowane jest planowanie formalne i w których nie ma planowania formalnego.
4.7. Wyznaczanie współczynników korelacji: planowanie - wybrane cechy planowania
4.8. Wyniki analizy przypadków

PODSUMOWANIE I WNIOSKI
BIBLIOGRAFIA
SPIS RYSUNKÓW
SPIS TABEL
Załącznik 1. Kwestionariusz ankiety dla właścicieli małych przedsiębiorstw "PLANOWANIE STRATEGICZNE W MAŁEJ FIRMIE"
Załącznik 2. Kwestionariusz wywiadu dla właścicieli małych firm

Zobacz także:


OBUDŹ SWOJĄ KREATYWNOŚĆ

KOMPETENCJE MENEDŻERA
KOMPETENCJE MENEDŻERA

FINANSOWANIE STARTUPÓW
FINANSOWANIE STARTUPÓW

COŚ WIĘCEJ NIŻ SPÓR O MODEL RZĄDZENIA
COŚ WIĘCEJ NIŻ SPÓR O MODEL RZĄDZENIA

ZASTOSOWANIE KONCEPCJI STRATEGICZNEJ KARTY WYNIKÓW W ZARZĄDZANIU WYDZIAŁEM
ZASTOSOWANIE KONCEPCJI STRATEGICZNEJ KARTY WYNIKÓW W ZARZĄDZANIU WYDZIAŁEM


PIĘĆ REGUŁ SUKCESU WEDŁUG MYŚL


EMPLOYER BRANDING PO POLSKU

DROGA STARTUPU
DROGA STARTUPU


TWORZENIE DOŚWIADCZEŃ KLIENTÓW

Zaloguj się do sklepu
E-mail:
Hasło:
 

Nie masz jeszcze konta?
Możesz je założyć tutaj.

Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj.

Wartość koszyka:
0 zł



Newsletter
E-mail:
Zapisz Wypisz
Nowości
Promocje
Bestsellery