Księgarnia przy Fredry


NORMY W PEDAGOGICE. AKSJOLOGICZNE I METODOLOGICZNE WYZNACZNIKI STATUSU ZADAŃ

NORMY W PEDAGOGICE. AKSJOLOGICZNE I METODOLOGICZNE WYZNACZNIKI STATUSU ZADAŃ

ISBN: 83-7188-258-6
Autor: MORSZCZYŃSKA U.
Wydawca: Księgarnia Akademicka Sp. z o.o.
Rok wydania: 2009
Liczba stron: 419

Promocja   

Cena: 31.50 25.20 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Podstawowe zdania pedagogiki mają charakter norm, normami jest przepojona również praktyka pedagogiczna.Monografia Normy w pedagogice ukazuje w metodologicznej i aksjologicznej perspektywie swoistość pedagogiki jako dyscypliny łączącej - dzięki normom - w harmonijną całość przynależne do świata wartości i praktyczne aspekty jej przedmiotu.

Zobacz także:

MIEJSCE INNEGO WE WSPÓŁCZESNYCH NAUKACH O WYCHOWANIU INNY W PRZESTRZENI SPOŁECZN
MIEJSCE INNEGO WE WSPÓŁCZESNYCH NAUKACH O WYCHOWANIU INNY W PRZESTRZENI SPOŁECZN

WSPÓŁCZESNE RODZINY POLSKIE- ICH STAN I KIERUNEK PRZEMIAN
WSPÓŁCZESNE RODZINY POLSKIE- ICH STAN I KIERUNEK PRZEMIAN

W STRONĘ SOCJOLOGII PRZEDMIOTÓW
W STRONĘ SOCJOLOGII PRZEDMIOTÓW

FUNKCJONOWANIE PLACÓWEK SOCJALIZACYJNYCH I RESOCJALIZACYJNYCH W ASPEKCIE...
FUNKCJONOWANIE PLACÓWEK SOCJALIZACYJNYCH I RESOCJALIZACYJNYCH W ASPEKCIE...

HERBERT SPENCER A PROBLEMY SOCJOLOGII RELIGII
HERBERT SPENCER A PROBLEMY SOCJOLOGII RELIGII

DZIECIĘCE DOŚWIADCZENIA ADHD ETNOGRAFIA SPORNEJ JEDNOSTKI DIAGNOSTYCZNEJ
DZIECIĘCE DOŚWIADCZENIA ADHD ETNOGRAFIA SPORNEJ JEDNOSTKI DIAGNOSTYCZNEJ


GENEROSOS LABOR NUTRIT


DZIEDZICTWO KRAKOWA W PROCESIE TRANSFORMACJI

TEORIE OSTATECZNE W NAUKACH PRZYRODNICZYCH
TEORIE OSTATECZNE W NAUKACH PRZYRODNICZYCH

Zaloguj się do sklepu
E-mail:
Hasło:
 

Nie masz jeszcze konta?
Możesz je założyć tutaj.

Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj.

Wartość koszyka:
0 zł



Newsletter
E-mail:
Zapisz Wypisz
Nowości
Promocje
Bestsellery