Księgarnia przy Fredry


INTERNET A RELACJE MIĘDZYLUDZKIE

INTERNET A RELACJE MIĘDZYLUDZKIE

ISBN: 83-7096-760-4
Autor: LASKOWSKA E.RED.
Wydawca: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego
Rok wydania: 2010
Liczba stron: 231

Promocja   

Cena: 29.40 23.52 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Publikacja jest głosem w dyskusji prezentującym owe niezwykłe medium i próbą spojrzenia na wielowymiarowy aspekt Internetu. Autorzy nie dają odpowiedzi czy jest on zagrożeniem, czy szansą rozwoju dla społeczeństwa. Zachęcają jedynie do głębszej refleksji nad tym zagadnieniem i zadawania sobie pytania: czy komunikacja w sieci zastąpi prawdziwe relacje międzyludzkie?.

Zobacz także:

SWOBODA WYPOWIEDZI POLITYCZNEJ W USA DO ROKU 1918
SWOBODA WYPOWIEDZI POLITYCZNEJ W USA DO ROKU 1918

MEDIA I DZIENNIKARSTWO W XX WIEKU STUDIA I SZKICE
MEDIA I DZIENNIKARSTWO W XX WIEKU STUDIA I SZKICE

PROBLEMY KONWERGENCJI MEDIÓW II
PROBLEMY KONWERGENCJI MEDIÓW II

GATUNKOWA SPECYFIKA HISZPAŃSKOJĘZYCZNEJ PRASY PERIODYCZNEJ
GATUNKOWA SPECYFIKA HISZPAŃSKOJĘZYCZNEJ PRASY PERIODYCZNEJ

NIEMATERIALNE GALATEE W WEHIKUŁACH ROZKOSZY I BÓLU. TECHNOLOGIE MEDIÓW
NIEMATERIALNE GALATEE W WEHIKUŁACH ROZKOSZY I BÓLU. TECHNOLOGIE MEDIÓW

SPECYFIKA ODBIORU SŁUCHOWISKA RADIOWEGO NA PRZYKŁADZIE POLSKICH REALI.
SPECYFIKA ODBIORU SŁUCHOWISKA RADIOWEGO NA PRZYKŁADZIE POLSKICH REALI.

SPOŁECZNE I HISTORYCZNE KONTEKSTY FUNKCJONOWANIA MEDIÓW
SPOŁECZNE I HISTORYCZNE KONTEKSTY FUNKCJONOWANIA MEDIÓW

MEDIA, KULTURA I EKONOMIA. KRYTYCZNE PYTANIA. ANTOLOGIA TEKSTÓW
MEDIA, KULTURA I EKONOMIA. KRYTYCZNE PYTANIA. ANTOLOGIA TEKSTÓW


CZY TELEWIZYJNA REKLAMA POLITYCZNA MOŻE ZMIENIĆ WIZERUNEK KANDYDATA?

Zaloguj się do sklepu
E-mail:
Hasło:
 

Nie masz jeszcze konta?
Możesz je założyć tutaj.

Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj.

Wartość koszyka:
0 zł



Newsletter
E-mail:
Zapisz Wypisz
Nowości
Promocje
Bestsellery