Księgarnia przy Fredry


Media i popkultura
Pokazano od 41 do 50 z 71
Sortuj według: Nazwy  /  Ceny  /  Autora
CIERPIENIE I ŚMIERĆ JAKO WSPÓŁCZESNY PERFORMANS MEDIALNY PERSPEKTYWA PERF.

CIERPIENIE I ŚMIERĆ JAKO WSPÓŁCZESNY PERFORMANS MEDIALNY PERSPEKTYWA PERF.

ISBN: 978-83-64902-03-1
Autor: JELEŃ-KUBALEWSKA E.
Wydawca: Wydział Nauk Społecznych UAM
Rok wydania: 2014
Liczba stron: 199

Promocja   

Cena: 35.00 31.50 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Brak dodatkowego opisu tej pozycji.

HOMO IRRETITUS W SIECI SERWISÓW SPOŁECZN REKLAMY I MARKETINGU

HOMO IRRETITUS W SIECI SERWISÓW SPOŁECZN REKLAMY I MARKETINGU

ISBN: 978-83-64788-00-0
Autor: -
Wydawca: Humanitas
Rok wydania: 2014
Liczba stron: 155

Promocja   

Cena: 25.00 20.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

"W wywiadzie udzielonym w latach pięćdziesiątych Albert Einstein stwierdził, że w XX wieku wybuchły trzy potężne bomby: demograficzna, atomowa i telekomunikacyjna."

W NOWOMEDIALNEJ PRZESTRZENI : DZIENNIKARZE, CELEBRYCI, POLITYCY

W NOWOMEDIALNEJ PRZESTRZENI : DZIENNIKARZE, CELEBRYCI, POLITYCY

ISBN: 978-83-231-3003-1
Autor: -
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UMK
Rok wydania: 2014
Liczba stron: 258

Promocja   

Cena: 44.00 39.60 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Czy teza, że nowe media to rewolucja w komunikacji, postrzeganiu rzeczywistości, stosunkach społecznych wymaga dziś uzasadnienia? Sąd o stymulującej roli technik komputerowych, komputerów osobistych, globalnej sieci czy urządzeń mobilnych jest trwale obecny w opracowaniach naukowców reprezentujących różne dyscypliny nauki, stał się składową dyskursu publicznego, wszedł nawet w zakres tzw. Wiedzy potocznej.

Dyskusji nie podlega również fakt, że media tradycyjne: prasa, film, radio, telewizja itd., które przed laty same determinowały dynamikę procesów kolejnych mediamorfoz, są z nowymi mediami sprzężone. Status i kierunki rozwoju „starych” mediów są wręcz uzależnione od nowomedialnych trendów, odkryć, innowacji.

CZAS SERIALI

CZAS SERIALI

ISBN: 978-83-63434-16-8
Autor: PR.ZBIOROWA
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Katedra
Rok wydania: 2014
Liczba stron: 262

Promocja   

Cena: 30.00 24.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

"Książka ta ma charakter naukowy, pozbawiona jest jednak akademickiego spięcia. To, na czym nam zależało, ujawnia się w lekkości, eseistyczności artykułów zamieszczonych w niniejszej publikacji. Autorkami/autorami tekstów są studenci i doktoranci z różnych polskich uniwersytetów. Każdy z nich reprezentuje inne podejście do tematyki serialowej.

OD DZIENNIKARSTWA TRADYCYJNEGO DO MOBILNEGO

OD DZIENNIKARSTWA TRADYCYJNEGO DO MOBILNEGO

ISBN: 978-83-61991-67-0
Autor: GIERULA M.RED.
Wydawca: Humanitas
Rok wydania: 2014
Liczba stron: 134

Promocja   

Cena: 21.00 16.80 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Brak dodatkowego opisu tej pozycji.

JAPONIZACJA ANIME I JEGO POLSCY FANI

JAPONIZACJA ANIME I JEGO POLSCY FANI

ISBN: 978-83-63434-17-5
Autor: SIUDA P.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Katedra
Rok wydania: 2014
Liczba stron: 348

Promocja   

Cena: 35.00 31.50 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

"Książka Piotra Siudy i Anny Koralewskiej to próba wyjaśnienia fenomenu seriali anime w kontekście popularności, jaką cieszą się w samej Japonii, ale przede wszystkim w świecie Zachodu, ze szczególnym uwzględnieniem Polski. Popularność ta przekłada się na wytworzenie się specyficznej subkultury fanów, którzy aktywnie włączają się w promocję poszczególnych seriali oraz w ich jakościowe oblicze, tłumacząc we własnym zakresie ścieżki dialogowe i tworząc napisy do filmów (często z pogwałceniem restrykcyjnie rozumianych praw autorskich). Oznacza to, że fani przestają być jedynie typowymi konsumentami dzieła filmowego, ale także współtwórcami złożonego fenomenu, jakimi są seriale anime.

NAZNACZENI POPKULTURĄ MEDIA ELEKTRONICZNE I PRZEMIANY PROWINCJI

NAZNACZENI POPKULTURĄ MEDIA ELEKTRONICZNE I PRZEMIANY PROWINCJI

ISBN: 978-83-63434-24-3
Autor: DZIADZIA B.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Katedra
Rok wydania: 2014
Liczba stron: 466

Promocja   

Cena: 40.00 32.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

„Gdyby zastanowić się nad profilem recenzowanej książki, najtrafniejszym chyba określeniem byłaby kwalifikacja jej do ram kulturoznawstwa zaangażowanego, uwzględniającego ekonomiczno-kapitałowe uwarunkowania wpływające na jakoś partycypacji w kulturze zapośredniczonej medialnie”. prof. Wojciech J. Burszta

„Rozprawa ma duże walory poznawcze i może stanowić cenną pomoc dydaktyczną w zakresie wiedzy o mediach, popkulturze, komunikacji, małych strukturach społecznych. (...) Nie waham się (...) stwierdzić, że praca stanowić będzie coś w rodzaju reference book dla przyszłych badaczy prowincjonalności i lokalności w epoce popkultury, komputera i sieci”. prof. Kazimierz Krzysztofek

Bogusław Dziadzia - medioznawca, socjolog, artysta. Adiunkt w Zakładzie Edukacji Kulturalnej na Uniwersytecie Śląskim. Autor prac z zakresu problematyki dotyczącej komunikowania masowego, kultury popularnej oraz upowszechniania kultury. Członek Polskiego Towarzystwa Kulturoznawczego. Współzałożyciel Fundacji Animacji Społeczno-Kulturalnej. Poza pracą naukowo-dydaktyczną zajmuje się praktycznymi wymiarami animacji kultury (współtworząc min. Biennale w Wenecji Cieszyńskiej), uprawia malarstwo sztalugowe, fotografię, projektowanie graficzne, jak również hobbystycznie pisarstwo.

NETLOR WIEDZA CYFROWYCH TUBYLCÓW

NETLOR WIEDZA CYFROWYCH TUBYLCÓW

ISBN: 978-83-231-3020-8
Autor: -
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UMK
Rok wydania: 2013
Liczba stron: 360

Promocja   

Cena: 58.00 46.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

NETLOR. WIEDZA CYFROWYCH TUBYLCÓW to monograficzny zbiór artykułów, w których podjęto analizę swoistych neoludowych praktyk i obszarów cyberkultury. Koncepcja retrybalizacji oraz metafora cyberplemienia stanowią tu punkt wyjścia i inspirację do badania takich zjawisk, jak tworzenie i transmitowanie memów internetowych, istnienie na portalach społecznościowych kont osób zmarłych, prowadzenie blogów kulinarnych, konstruowanie i rozpowszechnianie teorii spiskowych i popularnych narracji historiozoficznych czy kształtowanie się i funkcjonowanie społeczności fanowskich, internetowych systemów eksperckich oraz gildii i klanów w grach MMORPG. Wszystkie te zjawiska, stanowiące formy oddolnej, spontanicznej i w znacznym stopniu anonimowej aktywności internautów, mogą być interpretowane w kategorii szeroko rozumianego folkloru internetowego (netloru). Ów cyberfolklor – podobnie jak folklor tradycyjny – odgrywa istotną rolę w procesach komunikacyjnych i to nie tylko w zakresie kreowania i transmitowania znaczeń, ale także w sferze ustanawiania i podtrzymywania określonych relacji społecznych. Jest to więc w istocie swego rodzaju cyfrowa wiedza internetowego ludu, będąca podstawą jego kulturowych praktyk. Mówiąc ściślej, mamy tu do czynienia z wieloma różnymi folklorami, stanowiącymi wspólną „własność” poszczególnych grup internautów, których mnogość i osobliwość, a często również niedostępność sprawiają, że tego rodzaju badania są nie mniej ekscytujące niż eksploracje dalekich, egzotycznych plemion.

MEDIA DAWNE I WSPÓŁCZESNE NUMER 1 2011

MEDIA DAWNE I WSPÓŁCZESNE NUMER 1 2011

ISBN: 1 2011
Autor: -
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM
Rok wydania: 2011
Liczba stron: 208

Promocja   

Cena: 42.00 37.80 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Brak dodatkowego opisu tej pozycji.

CYFROWA DEMENCJA W JAKI SPOSÓB POZBAWIAMY ROZUMU SIEBIE I SWOJE

ISBN: 978-83-64184-04-8
Autor: SPITZER M.

Cena: 39.90 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Brak dodatkowego opisu tej pozycji.

«  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  »
Idź do strony
(wpisz numer strony od 1 do 8)
Zaloguj się do sklepu
E-mail:
Hasło:
 

Nie masz jeszcze konta?
Możesz je założyć tutaj.

Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj.

Wartość koszyka:
0 zł



Newsletter
E-mail:
Zapisz Wypisz
Nowości
Promocje
Bestsellery