Księgarnia przy Fredry


Media i popkultura
Pokazano od 31 do 40 z 71
Sortuj według: Nazwy  /  Ceny  /  Autora
MEDIA STUDENCKIE W POLSCE GENEZA EWOLUCJA RZECZYWISTOŚĆ

MEDIA STUDENCKIE W POLSCE GENEZA EWOLUCJA RZECZYWISTOŚĆ

ISBN: 978-83-63434-49-6
Autor: ZIĘTY A.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Katedra
Rok wydania: 2015
Liczba stron: 578

Promocja   

Cena: 50.00 45.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

„Praca podejmuje bardzo ważny – z perspektywy socjopedagogicznej – problem funkcjonowania mediów studenckich w Polsce. Wpisuje się znakomicie zarówno w debatę na temat społecznej roli mass mediów, jak i dyskusję na temat różnych aspektów upodmiotowienia młodzieży współczesnej (…). Jest to publikacja stojąca na bardzo dobrym poziomie merytorycznym – i to zarówno w kontekście przyjętych przez Autorkę założeń teoretycznych i metodologicznych, sposobu przeprowadzenia badań, narracji oraz argumentacji, jak i konkretnych rezultatów analitycznych. Jest to oryginalne dzieło, które stanowi niezaprzeczalny wkład Autorki w wybrane przez nią pole problemowe".

Prof. Zbyszko Melosik

MEDIA I DZIENNIKARSTWO W XX WIEKU STUDIA I SZKICE

MEDIA I DZIENNIKARSTWO W XX WIEKU STUDIA I SZKICE

ISBN: 978-83-64788-12-3
Autor: KACZMARCZYK M.
Wydawca: Wydawnictwo Wyższej Szkoły HUMANITAS w Sosnowcu
Rok wydania: 2015
Liczba stron: 272

Promocja   

Cena: 40.00 36.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Od czasów, gdy w połowie XV wieku moguncki złotnik i drukarz Jan Gutenberg z powodzeniem
zastosował ruchomą czcionkę drukarską, minęło ponad pięćset lat. Przez ten czas
prasa przeszła długą i skomplikowaną drogę, ewoluując od modelu elitarnego po masowy
i przeistaczając się z narzędzia wpływu społeczno-politycznego władców i kościoła w instrument
demokratycznego, dwukierunkowego komunikowania się. Jak słusznie zauważają
Marek Jabłonowski i Tomasz Gackowski, wpływ na zmianę charakteru prasy miały nie tylko
istotne wydarzenia historyczne, wielkie procesy społeczne czy też przeobrażenia ustrojowo-
-polityczne, na które najczęściej zwracają uwagę historycy mediów, ale także wielka rewolucja
technologiczna, która nastąpiła w XX wieku i sprawiła, że prasa – z każdą kolejną dekadą
– przestawała być jedynym środkiem masowego przekazu, a panorama dostępnych i – co
najważniejsze – odgrywających aktywną rolę społeczną, polityczną i kulturową narzędzi
medialnych, ulegała systematycznemu poszerzaniu i stałej dywersy†kacji1. Wiek XX przyniósł
w świecie mediów zmiany na niespotykaną dotąd skalę. Stulecie dwóch globalnych
kon‡iktów zbrojnych, dwóch totalitaryzmów, ale i wielkich procesów demokratyzacji, globalizacji,
rewolucji obyczajowej, technologicznej i kulturowej przepełnione było wydarzeniami,
które w sposób równie przełomowy, jak ruchome czcionki Gutenberga, przeobraziły
oblicze mediów masowych.

NIEMATERIALNE GALATEE W WEHIKUŁACH ROZKOSZY I BÓLU. TECHNOLOGIE MEDIÓW

NIEMATERIALNE GALATEE W WEHIKUŁACH ROZKOSZY I BÓLU. TECHNOLOGIE MEDIÓW

ISBN: 978-83-63434-35-9
Autor: STASIEŃKO J.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Katedra
Rok wydania: 2015
Liczba stron: 378

Promocja   

Cena: 45.00 40.50 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

„Głównym celem mojego studium jest zbadanie zakresu możliwości budowania podmiotowych relacji pomiędzy użytkownikami różnych technologii medialnych a komunikowanymi za ich pośrednictwem sensami” – pisze Autor we wstępie. W tym celu posłużył się dobrze zdefiniowanym i zastosowanym pojęciem wehikułu, jako różnoraką technologiczną strukturą zapośredniczenia odbiorcy w urządzeniach, sprawiającą, że doświadczenie ludzkie zyskuje wymiar i treść, a technologia staje się medium dla zachowania i odczuwania. Tematyka ta jest dobrze przedstawiona od strony jej znaczenia dla człowieka, jak również ilości przykładów takich zjawisk oraz konsekwencji ich oddziaływania.

prof. Michał Ostrowicki

INTELIGENTNE SYSTEMY E-LEARNINGOWE WYKORZYSTUJĄCE ONTOLOGIE TYPU WORDNET

INTELIGENTNE SYSTEMY E-LEARNINGOWE WYKORZYSTUJĄCE ONTOLOGIE TYPU WORDNET

ISBN: 978-83-232-2857-8
Autor: MARCINIAK J.
Wydawca: Wyd.Naukowe Uniwersytetu im.Adama Mickiewicza
Rok wydania: 2015
Liczba stron: 244

Promocja   

Cena: 25.00 20.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Monografia prezentuje zasady wykorzystywania ontologii typu wordnet w inteligentnych systemach e-learningowych operujących na wielotematycznych, dynamicznie przyrastających repozytoriach treści. Omawiana jest w niej nowa klasa systemów typu Intelligent Tutoring Systems (ITS), pozwalających na personalizację kształcenia z wykorzystaniem zasobów repozytorium e-learningowego o różnej tematyce oraz złożoności.

PRZESTRZENIE W DOMU. MEDIA MOBILNOŚĆ TOŻSAMOŚĆ

PRZESTRZENIE W DOMU. MEDIA MOBILNOŚĆ TOŻSAMOŚĆ

ISBN: 978-83-61587-51-4
Autor: MORLEY D.
Wydawca: Narodowe Centrum Kultury
Rok wydania: 2011
Liczba stron: 376

Promocja   

Cena: 38.00 30.40 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Dom jako terytorium wspólnoty, ale także jedna z naczelnych idei kultury. To w nim negocjuje się sprawy życiowej wagi i dokonuje nieustannych wyborów – wśród rodziny, sąsiadów, swoich i obcych, w otoczeniu przedmiotów codziennego użytku. Ostoja prywatności, ale również przestrzeń konfrontacji zachowań i kultur.

HOMO IRRETITUS.W SIECI SERWISÓW SPOŁECZN REKLAMY I MARKETINGO

HOMO IRRETITUS.W SIECI SERWISÓW SPOŁECZN REKLAMY I MARKETINGO

ISBN: 9788364788000
Autor: -
Wydawca: HUMANITAS
Rok wydania: 2014
Liczba stron: 155

Promocja   

Cena: 25.00 20.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Brak dodatkowego opisu tej pozycji.

ZMIANY MEDIALNE I KOMUNIKACYJNE W STRONĘ INNOWACYJNOŚCI

ZMIANY MEDIALNE I KOMUNIKACYJNE W STRONĘ INNOWACYJNOŚCI

ISBN: 9788363434557
Autor: KOPECKA-PIECH K.RED.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Katedra
Rok wydania: 2015
Liczba stron: 260

Promocja   

Cena: 35.00 31.50 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Na pierwszy tom serii Współczesne Transgresje, zatytułowany Zmiany medialne i komunikacyjne. W stronę innowacyjnościi, składają się prace polskich medioznawców i komunikologów inspirowane przewodnim tematem medialnych i komunikacyjnych przeobrażeń. Autorzy uzmysławiają, w jakiej relacji pozostają do siebie stare i nowe media oraz ich użytkownicy. Swoje prace kierują w stronę innowacyjności, opowiadając o niej w sposób bezpośredni lub pośredni. Wyjaśniając zmiany zachodzące we współczesnej sferze medialnej, uświadamiają odbiorcom ich zakres i zróżnicowane konsekwencje. Niewątpliwie współczesne media są środowiskiem nieustannej zmiany, ale czy wszystkie mają charakter innowacyjny?
Ze Wstępu

ZMIANY MEDIALNE I KOMUNIKACYJNE.MEDIA WIZERUNEK BIZNES

ZMIANY MEDIALNE I KOMUNIKACYJNE.MEDIA WIZERUNEK BIZNES

ISBN: 9788363434564
Autor: KOPECKA-PIECH K.RED.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Katedra
Rok wydania: 2015
Liczba stron: 280

Promocja   

Cena: 35.00 31.50 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opracowanie problematyki zmiany komunikacyjnej w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu. Te trzy sfery aktywności okazują się wzajemnie na siebie oddziaływać i przeplatać w codziennej praktyce produkcji i konsumpcji medialnej. Pozostają w ścisłych relacjach, które niniejsza praca stara się zidentyfikować i wyjaśnić.
Ze Wstępu

NAJNOWSZE SŁOWNICTWO A WSPÓŁCZESNE MEDIA ELEKTRONICZNE

NAJNOWSZE SŁOWNICTWO A WSPÓŁCZESNE MEDIA ELEKTRONICZNE

ISBN: 9788375070491
Autor: -
Wydawca: Semper
Liczba stron: 174

Promocja   

Cena: 30.00 27.00 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Spis treści

TECHNO-WIDZENIE MEDIA I TECHNOLOGIE WIZUALNE W SPOŁECZEŃSTWIE PONOWOCZES.

TECHNO-WIDZENIE MEDIA I TECHNOLOGIE WIZUALNE W SPOŁECZEŃSTWIE PONOWOCZES.

ISBN: 978-83-62243-97-6
Autor: ROGOWSKI Ł. RED.
Wydawca: Wydział Nauk Społecznych UAM
Rok wydania: 2014
Liczba stron: 120

Promocja   

Cena: 35.00 31.50 zł
Książka dostępna również w naszej księgarni w Poznaniu, ul. Fredry 10.

Brak dodatkowego opisu tej pozycji.

«  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  »
Idź do strony
(wpisz numer strony od 1 do 8)
Zaloguj się do sklepu
E-mail:
Hasło:
 

Nie masz jeszcze konta?
Możesz je założyć tutaj.

Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj.

Wartość koszyka:
0 zł



Newsletter
E-mail:
Zapisz Wypisz
Nowości
Promocje
Bestsellery